To już druga ciekawa lista, którą dziś znaleźliśmy w sieci. Kilka chwil temu opisywaliśmy klasy postaci dostępne w drugiej odsłonie gry Far Cry. Tym razem przyglądamy się innej strzelance – Gears of War 2 – ze studia Epic Games. Marcus Fenix i spółka już za pół miesiąca powinni rozgrzać do czerwoności konsole Xbox 360. Warto więc już teraz zobaczyć za pomocą jakich narzędzi „elektroniczny Pudzian” przerobi okropnych Locustów na mięso mielone. W sumie w nasze ręce wpadnie szesnaście rodzajów broni (w tym statyczne uzbrojenie takie jak Troika). Część sprzętu na pewno już znacie, część to nowości. Nie jest go więc bardzo dużo, ale powinna ta liczba w sumie powinna zadowolić wielbicieli strzelania.

Lista broni z Gears of War 2:

Boltok Pistol – odpowiednik magnum z naszego świata. Niewielki magazynek, długi czas przeładowania, o tych rzeczach nie będziecie musieli pamiętać jeśli potraficie celnie strzelać. Boltok dzięki swej mocy potrafi zatrzymać nawet szarżującego byka.
Boomshot Grenade Launcher – granatnik znany z pierwszej odsłony gryFrag Grenade – dobrze znany granat na łańcuchu, którym bawiliśmy się w pierwszym GoW. Tym razem możemy go także „przyklejać” do ścian albo przeciwników.
Gnasher Shotgun – kolejna dobrze znana broń. Posiada niewielki magazynek (8 strzałów), ale z bliska jeden strzał zamienia przeciwnika w mielonkę.
Gorgon Pistol – potężna „armata”. Jednocześnie wystrzeliwuje dwa pociski o olbrzymiej mocy, ale posiada niewielki magazynek i długo się przeładowuje.
Hammerburst Assault Rifle – odpowiednik Lancera na wyposażeniu Locustów. Nie posiada piły mechanicznej, ale jest bardziej celny i ma trochę większą moc.
Hammer of Dawn – jedna z najmocniejszych, jeśli nie najmocniejsza broń ludzi. Wiszący nad planetą Sera satelita po wskazaniu celu za pomocą celownika laserowego spala wszystko za pomocą broni cząsteczkowej. Broń może strzelić trzy razy.
Ink Grenade – wynalazek Locustów. Niewielki Nemacyst przyczepiony do ładunku wybuchowego na łańcuchu. Eksplodując wypuszcza z siebie trująco-oślepiającą chmurę gazu.
Lancer Assault Rifle – podstawowa broń automatyczna sił COG. Posiada podczepioną piłę mechaniczną.
Long Shot Sniper Rifle – dobrze znany karabin snajperski. Wymaga przeładowania po każdym strzale. Duży zoom ułatwia trafianie przeciwników w głowę.
Mortar – moździerz, którego możemy używać bez rozstawiania na ziemi. Nosząc go możemy zapomnieć o celności. Po ustawieniu na twardej powierzchni uzyskamy dostęp do specjalnego systemu namierzania. Pociski z moździerza rozrywają się nad głowami przeciwników, uderzając w nich kilkoma niewielkimi ładunkami wybuchowymi.
Mulcher – odpowiednik Troiki w armii ludzi. Nie trzeba, ale można go rozłożyć na utwardzonej powierzchni. Szybko się przegrzewa, więc nie powinniśmy strzelać ogniem ciągłym.
Scorcher Flamethrower – miotacz ognia. Broń nadająca się do walki na krótkim i średnim dystansie. Potrafi oślepić przeciwnika za pomocą rozbłysku. Lubimy kiedy mięso nie ucieka z grilla.
Snub Pistol – półautomatyczny pistole posiadający 12 pocisków w magazynku. Przeciętną moc nadrabia celnością.
Torque Bow – łuk strzelający wybuchowymi strzałami. Znamy go z pierwszej części gry. Dzięki ostrzom może być wykorzystywany w walce w zwarciu.
Troika Turret – obrotowe działko Locustów. Po rozkręceniu lepiej się schować. Seria z Troiki potrafi rozerwać ludzkie ciało na strzępy. Zbroja? Jaka zbroja?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

  1. Ale wpłynie to pozytywnie na rozgrywkę. Dużo ciekawsza będzie gra z różnorodnymi broniami, których trochę brakowało w „jedynce”, no ale cóż i tak w końcu każdy będzie atakował ulubioną.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here