Hironobu Sakaguchi – twórca serii Final Fantasy, a ostatnio Blue Dragon na Xboxa 360, udzielił wywiadu japońskiemu magazynowi Famitsu. Założyciel studia Mistwalker podzielił się najnowszymi informacjami na temat swojego drugiego projektu na konsolę Microsoftu – Lost Odyssey. Oto najistotniejsze informacje:

– gra ukończona jest w 70%
– twórcy gry pracują nad skróceniem loadingów w grze
– kamera w Lost Odyssey nie będzie ruchoma, jednak będzie dodawała prezentacji realizmu poprzez różnego typu efekty (np. drganie obrazu)
– ataki magiczne będą potężniejsze niż fizyczne
– podczas walki magicy będą musieli być osłaniani przez inne postacie
– muzyka w Lost Odyssey będzie znacznie bardziej podniosła niż w Blue Dragon. Ścieżka dźwiękowa ma odzwierciedlać emocje – szczególnie te wewnętrzne

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. No Lost Odyssey w ogole zapowiada sie na znakomita pozycje. Byleby tylko nie bylo tak, jak po opublikowaniu demka (albo trailera z gameplayem? Juz nie pamietam ;p) – przed wypuszczeniem tego byl szal i ogromne nadzieje, a w praniu wyszlo, ze w cale nie jest tak rozowo. Licze jednak, ze Sakaguchi wzbije sie na szczyt swoich mozliwosci i zrobi cos lepszego niz produkty spod szyldu Final Fantasy. P. S

    – ataki magiczne będą potężniejsze niż fizyczne

    Bullshit. Nie wierze w to ni-hu-hu. Sakaguchi nigdy tego w swoich grach nie umial zrealizowac, wiec watpie by tym razem mialo mu sie to udac

  2. „kamera w Lost Odyssey nie będzie ruchoma”bez zartow. . . cos czuje, ze sie kolejny zmanierowany japonski „RPG” szykuje. juz po screenach widac w jaki design postaci tworcy poszli – piekni chlopcy (?) i ich lsniace zbroje. jeszcze walka w stylu FF na dokladke i ja podziekuje.

  3. No widzisz, rpgów typowo japońskich właśnie brakowało na xboxie jak dla mnie, żeby był on atrakcyjny dla mnie i dla tego wolałem plejaka. A teraz to się zmienia, wszystkie inne rpgi można powiedzieć są zwykłe, więc dobrze, że różnorodność gier sie powiększa.

  4. Mi ta gra stylistyka przypomina nadchodzacego Finala na PS3. Tam kamery sa bardzo podobne. Generalnie brak RPGow na X360 jest dosc odczuwalny, wiec kazda pozycja sie liczy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here