Hironobu Sakaguchi – twórca serii Final Fantasy, a ostatnio Blue Dragon na Xboxa 360, udzielił wywiadu japońskiemu magazynowi Famitsu. Założyciel studia Mistwalker podzielił się najnowszymi informacjami na temat swojego drugiego projektu na konsolę Microsoftu – Lost Odyssey. Oto najistotniejsze informacje:
– gra ukończona jest w 70%
– twórcy gry pracują nad skróceniem loadingów w grze
– kamera w Lost Odyssey nie będzie ruchoma, jednak będzie dodawała prezentacji realizmu poprzez różnego typu efekty (np. drganie obrazu)
– ataki magiczne będą potężniejsze niż fizyczne
– podczas walki magicy będą musieli być osłaniani przez inne postacie
– muzyka w Lost Odyssey będzie znacznie bardziej podniosła niż w Blue Dragon. Ścieżka dźwiękowa ma odzwierciedlać emocje – szczególnie te wewnętrzne
No no, zapowiada sie coraz ciekawiej. . .
Czy tylko mi się wydaje, że ta gierka może być mega-miodna? 😮 Zacieram ręce.
No Lost Odyssey w ogole zapowiada sie na znakomita pozycje. Byleby tylko nie bylo tak, jak po opublikowaniu demka (albo trailera z gameplayem? Juz nie pamietam ;p) – przed wypuszczeniem tego byl szal i ogromne nadzieje, a w praniu wyszlo, ze w cale nie jest tak rozowo. Licze jednak, ze Sakaguchi wzbije sie na szczyt swoich mozliwosci i zrobi cos lepszego niz produkty spod szyldu Final Fantasy. P. S
Bullshit. Nie wierze w to ni-hu-hu. Sakaguchi nigdy tego w swoich grach nie umial zrealizowac, wiec watpie by tym razem mialo mu sie to udac
pikne . . . pytanie jak będzi emidone . . poczekamy zobaczymy . . .
eee tam. Ja osobiście licze na Mass Efeckt 😛
„kamera w Lost Odyssey nie będzie ruchoma”bez zartow. . . cos czuje, ze sie kolejny zmanierowany japonski „RPG” szykuje. juz po screenach widac w jaki design postaci tworcy poszli – piekni chlopcy (?) i ich lsniace zbroje. jeszcze walka w stylu FF na dokladke i ja podziekuje.
No widzisz, rpgów typowo japońskich właśnie brakowało na xboxie jak dla mnie, żeby był on atrakcyjny dla mnie i dla tego wolałem plejaka. A teraz to się zmienia, wszystkie inne rpgi można powiedzieć są zwykłe, więc dobrze, że różnorodność gier sie powiększa.
pożyjemy, zobaczymy. . . . ja trzymam kciuki;)
Mi ta gra stylistyka przypomina nadchodzacego Finala na PS3. Tam kamery sa bardzo podobne. Generalnie brak RPGow na X360 jest dosc odczuwalny, wiec kazda pozycja sie liczy.