Giganci elektronicznej rozrywki wiedzą co robią wchodząc do Państwa Środka. Według najnowszych badań Data Center of the China Internet oraz Internet Society of China w tym roku liczba graczy, bawiących się online, zbliży się do sześćdziesięciu milionów. Same badanie rozpoczęły się w styczniu zeszłego roku. Sugerowany przyrost liczby miłośników gier oscyluje w granicach 20%. Pod koniec zeszłego roku było ich około 48 milionów. Rynek elektronicznej rozrywki był w Chinach wart ponad miliard dolarów już dwa lata temu (pomimo piractwa). Możecie więc sobie wyobrazić ile można zarobić na grach przy tak dynamicznym wzroście wartości tej części rynku, kładąc jednocześnie nacisk na eliminowanie piractwa. Wygląda na to, że Polska ze swoimi wynikami już na zawsze zostanie państwem growego trzeciego świata.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

1 KOMENTARZ

  1. Kolejny potencjał tego kraju. Teraz się możemy śmiać ale za parędziesiąt lat będziemy uczyli się jako pierwszego języka – języka chińskiego a potem dopiero angielskiego o ile to będzie miało jakiś jeszcze sens. . .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here