Magazyn Famitsu dał Bayonettcie w wersji na Xboksy 360 maksymalną notę, zaznaczając że gra sprawuje się lepiej na konsoli Microsoftu. Ciężko jest jednak powiedzieć jak duże są różnice między platformami, a choć częściowo swoją opinię możecie wyrobić dzięki poniższemu materiałowi. Dostępny jest też zwiastun premierowy, który udostępniamy na dole.
Nooooo nie wierze że nikt jeszcze nie skomentował
jak dla mnie różnic nie widać, a dla Was?
od jakiegoś tygodnia wiadomo, że wersja na x360 jest płynniejsza i ma ostrzejsze tekstury
Standardowe problemy portu. Ostrość i kolory, widać to już na samym początku porównania (00:13). Słyszałem, że framerate też mocniej rwie na ps3 i że wersja na chlebak ma jakieś długie loadingi. A tak nawiasem mówiąc to kogo by to obchodziło. Jeżeli ktoś jest zainteresowany grą to zakupi na tą maszynkę, którą posiada, a jeżeli ma obydwie to najprawdopodobniej wybierze wersję „lepszą” i tyle.
Widacz ze Xklocek ma moc . Jest lepsza grafika to widac ale na pleja tez nienajgozej wyglonda>:P
Wydaje mi się, że nie chodzi tu o żadną moc. Jeżeli się nie mylę to ekipa odpowiedzialna za grę nie posiadała wystarczająco dużego budżetu, aby finansować dwie oddzielne grupy pracujące w tym samym czasie nad dwiema różnymi wersjami. W takim przypadku wybrano opcję zrobienia gry na jedną platformę, a następnie stworzenia tzw. portu na tą drugą. Dlatego też taki a nie inny efekt końcowy.
wersja na 360 jest wyraźniejsza i to wszystko, ja mam ps3 ale i tak wszystko zależy od tego do czego podłączysz konsole. Znając życie, gdyby ten film był na youtube już dawno byłaby kłótnia o to która konsola jest lepsza
Zanim rozpęta się trzecia wojna światowa o to która wersja ładniejsza. Od roku pracuje nad grą co ma być wydana na obie platformy, naprawdę znacząca różnica jest tylko jedna. . . przydział pamięci! Na X macie 512MB które możecie sobie podzielić pomiędzy CPU czy GPU jak chcecie. W PS3 macie 512MB podzielone na sztywno na pół. Więc jak na jednej platformie dane do obliczeń zajmą powiedzmy 100MB to można użyć całe 412MB na modele, teksturki i wszelakie buffory a na drugiej tylko 256. Jest to fakt i nie ma się o co bić. Teraz dla załagodzenia. Exclusive’y pisane przez bardzo doświadczone ekipy z wystarczającym budżetem i czasem są w stanie wybić się wysoko ponad przeciętną jakość. Jeśli nie o exclusive’y biega to nie ma znaczenia na czym się gra. . . najpewniej na tym co się ma lub na przykład co ładniej pasuje do mebelków ;)Co do kolorów to w ogóle bym o tym zapomniał, nasycenie kolorów można sobie ustawić w telewizorku i będzie to samo. Nie lubię jak 99% porównania ogranicza się do nasycenia kolorów/kontrastu bo tu bardzo często marketing macza palce. Po-zdrówka
Macie rację. X360 wygrywa