Zajmująca się analizą rynku rozrywki elektronicznej NPD Group podała wyniki sprzedaży amerykańskich sklepów z grami z okresu od 29 stycznia do 3 lutego. Rynek amerykański rozdarty jest pomiędzy trzech gigantów – Vivendi, Electronic Arts i, zaskakująco, Microsoft, który wszedł na listę dzięki Flight Simulatorowi i reedycji gry Age of Empires. Warto też odnotować, że na liście znajdują się jedynie tytuły na komputery osobiste. Oto wyniki:
1)World Of Warcraft: Burning Crusade – Vivendi – $41
2) World Of Warcraft – Vivendi – $20
3) Vanguard: Saga Of Heroes – Sony Online Ent. – $49
4) The Sims 2 – Electronic Arts – $37
5) Deal or No Deal – Global Star Software (Take 2) – $17
6) The Sims 2 Pets Expansion Pack – Electronic Arts – $30
7) Battlefield 2142 – Electronic Arts – $40
8) MS Flight Simulator X Deluxe – Microsoft – $67
9) MS Age Of Empires III – Microsoft – $48
10 MS Age Of Empires 2 Gold – Microsoft – $17
„Głupi Ci amerykanie” ;]