To niby nic nowego. Mieliśmy już wcześniej napoje z World of Warcraft, a Masterchief znalazł się na puszkach Mountain Dew „Game Fuel”, ale teraz mamy coś wyjątkowego. Modern Warfare 2 zagospodaruje chyba wszystko co tylko możliwe. Pisaliśmy już o serii joypadów, klawiatur i myszek, jakichś tam figurek w drakońskiej cenie i tak dalej. Co teraz? Oczywiście napój energetyczny od Monster Energy Drink o nazwie „Assault”. Przecież ataki najlepiej wykonywać po cztero, lub najlepiej sześciopaku napoju! Razem z napojem startuje promocja w której fani elektronicznej rozrywki, którzy zakupią „Assault” będą mogli wygrać kopie gry Modern Warfare 2 oraz np. 5 tysięcy kodów umożliwiających pobranie wiosną przyszłego roku DLC do MW2. Ja już szukam jakiegoś amerykańskiego sklepu on-line. Muszę zamówić sobie kilka puszek tej pyszności. Po kilku łykach z pewnością będzie mi się lepiej grało w nowego COD’a.
Strach pomyśleć co jeszcze dostaniemy z logo MW2? Może jakiś wojenny batonik?
Boze, otwierasz okno na swiat (internet) a tam wszedzie MW2, otwierasz lodowke. A tam ser Cpt. Price, napoj Assault, chlebek Semtex. A gdy bedziesz chcial umyc raczki, usmiechniety Soap namydli Ci dokladnie dlonie. Byle tylko kupon byl odciety.
Do premiery będą jeszcze:Podpaski bojowe kuloodporne ze skrzydełkami w kolorze khaki +graZestaw z onucami z ekskluzywnym logo Modern Warfare 2 +gra i voucher na DLC na wiosne 2010Kalesony ocieplane model wojenny Call of Zimowe Duty. Zupki w proszku MW2 z wkładką za marne 119 funtów szterlingów w metalowym boxiePrezerwatywy model „Pole Walki”
I tak lepiej brzmiałoby to po polsku. Napój energetyzujący Natarcie. 🙂