Jakoś specjalnie nas to nie dziwi ponieważ obie produkcje wymienione w tytule naszego newsa wpadły w ręce milionów graczy na całym świecie. Jeśli chodzi o Need for Speed Shift, to w jego przypadku amerykańska korporacja potwierdziła, że ze sklepów zniknęło 2,5 mln. kopii gry. Liczba ta obejmuje wersje na wszystkie platformy.
Tymczasem Madden NFL 10 może się pochwalić jeszcze lepszym wynikiem. Do końca września tego roku nabyło go 3,9 mln. fanów amerykańskiego futbolu. Nikogo nie powinno więc dziwić to, że kolejna odsłona Need for Speed zostanie wydana już w przyszłym roku. Odpowiada za nią studio Criterion o czym pisaliśmy wczoraj. Choć Madden 11 jeszcze nie zapowiedziano, to pewnym jest, że i tę produkcję zobaczymy w sklepach.
My już na zakończenie gratulujemy Elektronikom, a was chcemy spytać o to czy nabyliście którąkolwiek z tych produkcji. Dajcie nam znać.