Teraz ten stan rzeczy ma się zmienić. Wielkie N wkracza na polski rynek i wraz z agencją public relations (BTL Point Group) zamierza zachęcić graczy do inwestowania w Wii. Pierwszym krokiem na drodze do podbicia serc rodzimych graczy będzie wystawianie produktów japońskiej firmy w dużych galeriach handlowych. W wybranych punktach znajdziemy twór o nazwie „livingroom”, który do złudzenia ma przypominać pokoje dzienne naszych własnych „M”. Znajdziemy w nim wszystko co potrzebne do szczęścia czyli duże panele LCD, kanapy i konsole. Brakuje już tylko przekąsek.

Oprócz tego w ściśle wyselekcjonowanych miejscach pojawić ma się namiot na ścianach którego wyświetlany będzie obraz z rzutnika podłączonego do konsoli. Chętni będą mogli rzecz jasna pograć w wybrane tytuły z listy wydawniczej Nintendo.

Cieszymy się niezmiernie, że ktoś w firmie Nintendo zobaczył fatalną promocję produktów „Wielkiego N”. O Lukas Toys można śmiało powiedzieć, że zupełnie zapomniał o swoich klientach. Czy podobnie będzie z BTL Point Group? Mamy nadzieję, że nie.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. A gdzie budżet reklamowy na Valhallę? Drodzy Państwo z BTL – zapraszamy do nas, wymyślimy Wam, jak można wypromować Wii w Internecie :)Zagadka – gdzie najtaniej i najskuteczniej można wypromować produkt natury „gadżeciarskiej”? 🙂

  2. Wielkie N całkowicie olewa Polskę. To samo jest z GameBoy’em. W Polsce o wiele popularniejszy jest PSP choć to GB święci tryumfy. No ale skoro nie zależy im na Polsce to co się dziwić. Konsol Wii prawie nigdzie nie ma, a co do gier to jest ich jeszcze mniej niż na PS3. Nie mają się nawet co porównywać z takim Xklockiem.

  3. Ja nie kupię tej pierdołki pomimo tego że zawojowała świat a w szczególności Azję he he sami chyba wiemy dlaczego

  4. he he. Sami chyba nie wiem dlaczego. Oswiec nas, jasnie panie. Mam nadzieje, ze w koncu cos ruszy w kwestii bytowania Nintendo na naszym rodzimym rynku, bo jak do tej pory bylismy traktowani po macoszemu i podczas gdy dwojka pozostalych gigatnow smialo poczynala sobie w Polsce, to Nintendo wymyslalo bzdurne reklamy Resident Evil 4. Oby tylko BTl Group nie zawalilo sprawy.

  5. Dodajac mini-sonde nie ma mozliwosc wyboru potencjalnych odpowiedzi. Automatycznie ustawia sie „tak/nie/nie mam zdania”.

  6. 1. to super, BTL to duża agencja – zobaczymy, czy promocja rozwinie się w jakąś konkretną kampanię. Lukas Toys to fatalny dystrybutor Nintendo, szczególnie w kwestiach marketingu i reklamy – praktycznie żadnych działań nie podejmował. oferta gier też nie jest jakaś niezwykła – gdzie jest zapowiadane Super Paper Mario? a nawet na GC nie można starego papierowego Mario nigdzie dostać, nawet na Allegro to rarytas, tak samo PIKMIN2, czy Battalion Wars. . . wstyd. ciekaw jestem czy strategia obejmie promocję i rozsądne wprowadzanie tytułów, czy też to tylko wybryk związany z ogólnym wielkim przypływem gotówki w Nintendo, bo NDS i Wii sprzedają się znakomicie. 2. skoro mam Wii to w ankiecie mam zaznaczyć, że nie zamierzam kupić? 🙂 update: wystarczy zmienić pytanie w sondzie: „Czy już masz lub zamierzasz kupić Wii?”

  7. Znalazłem nawet PL stronkę poświęconą akcji promocyjnej, aczkolwiek na razie nie poraża zawartością. Mam tylko nadzieję, że poprawią poziom techniczny całości (gramatyka i stylistyka w polskich tekstach, działające formularze kontaktowe,etc. )

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here