To dość zaskakujący ruch ze strony twórców szalenie popularnego Wii i DSa. Japońska firma przyznała, że wciąż nie nadąża z produkcją odpowiedniej ilości swojej najnowszej konsoli. Popyt przerastający jej możliwości produkcyjne ma stać się powodem wycofania reklam telewizyjnych Wii, które, jeśli odpowiednie decyzje zostaną podjęte, zobaczymy najwcześniej na początku przyszłego roku.
Internauci już dorobili do całej sprawy swoją własną teorię. Według nich Wielkie N czuje się tak pewnie, że nie potrzebuje reklamować swoich produktów – wydawać pieniędzy na promocję. Nie wiemy jak jest w rzeczywistości.
Pewne jest natomiast to, że w naszym kraju sprzedaż konsoli zatrzymała się na kilkuset tysiącach jednostek miesięcznie. Polski dystrybutor już od dnia premiery tego urządzenia „zapomniał” o jakichkolwiek działaniach promocyjnych. Czasami zastanawiamy się czy firma, która ma nazwę podobną do jednego z banków w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, że sprzedaje konsolę nad Wisłą.
Pewne jest natomiast to, że w naszym kraju sprzedaż konsoli zatrzymała się na kilkuset tysiącach jednostek miesięcznieChyba troche przesadziles ?;)
Chyba nie wyczułeś ironii. . . 😉
Ano nie, teraz widze 🙂
wii jest niezle ale to tylko zabawka
A, zabawka. To zupelnie inaczej niz Xbox360 i PS3, ktore sa centrami domowej rozrywki z prawdziwego zdarzenia 😀
centrum to jest w mieście, od zabawy jest Wii! xDgorzej, że takie wiadomości nadal odwlekają upragnioną przeze mnie obniżkę ceny. . .