Jednocześnie PR manager firmy wytłumaczł jej opóźnienie. „Duzi wydawcy mają pewne zasady i wymagania, które musimy spełniać jako deweloper. Nowy patch jest testowany od jakiegoś czasu a do THQ wysyłamy regularnie aktualizacje. Gracze powinni móc go pobrać już wkrótce” – powiedział Oleg Yavorsky.
Pozostaje mieć nadzieję, że tym razem nie stanie się tak, jak w przypadku jednego z poprzednich patchy, który nie współpracował z zapisanymi stanami gry. Oto niewielka część poprawek, które pojawią się w następnej łatce:
-Postacie NPC będą lepiej omijały „dynamiczne przeszkody”
-Zmieniono mechanizmy rządzące działaniem SI szukającej gracza
-Poprawiono zachowanie postaci sterowanych przez SI, które powinny poprawnie
reagować na strzały oddane przez gracza
– Poprawiono działanie gry na procesorach dual-core
-Wzrost liczby FPSów o 10-15%
-Dodano nowy tryb gry, odblokowywany po jednokrotnym przejściu kampanii
-Ciała poległych przeciwników nie będą znikały
-Zmniejszono lag w grach sieciowych
-Poprawiono działanie gry pod Vista 64
„poprawiono działanie gry pod Vista 64″Jeszcze tak złośliwie napiszę 😛 a gdzie patch spierających systemy Linux ;P