Zapraszamy do nowej galerii gry Warhammer Online: Age of Reckoning. Niestety mroczny klimat gdzieś się ulotnił i odniosłem wrażenie, że mam przed sobą kolejny dodatek do World of Warcraft.
Ciekawe jakie będzie to cudo miało wymagania ? (wiadomo coś bo jakieś betatesty już są przeprowadzane przecież. . . ) i jak będzie abonament miesięczny. . . pograłbym w coś fajnego na piecu. . . Może jak zmienię kompa pod koniec roku to sobie to kupię 😀
Dużo screenów w sieci zrobiona została z ustawieniami low-medium, gdyż takie tylko dostępne są w becie, a sami twórcy piszą, że nie skupiają się teraz na błyszczeniu screenshotami, ale na stworzeniu grywalnej bazy. Z tego, co piszą ludzie na np. betaleaks, są na dobrej drodze. Tutaj: http://www.warhammeralliance. com/forums/showth. . . post777706 jeden z grafików mówi o tym, w jakiej fazie aktualnie znajduje się WAR jeśli idzie o grafikę. Dla leniwych przytoczę jeden akapit:”The visuals in WAR are a work in progress. I liken it to rendering CG movies, like the Incredibles or some of the great stuff Blur has done for us. When you watch a pre-lighting render, things just look flat. There are no shadows. There is no ambient occlusion. There is no atmospheric lighting. There is no real surface lighting. How does that relate to WAR? Well, many of the videos and screenshots we have released have been without even a first lighting bake, let along our final lighting pass, which we have never shown. You also have not seen specular maps on our terrains. We don’t even have final skies, light balancing, or final light settings for our terrain shaders. „Na marginesie bardzo nie podoba mi się opiniotwórcze podejście redaktorów (redaktora?) Valhalli do kwestii tak subiektywnych jak grafika – i nie mówię tu tylko o opisach screenów WARa. Każdy oczy ma i widzi.
Ciekawe jakie będzie to cudo miało wymagania ? (wiadomo coś bo jakieś betatesty już są przeprowadzane przecież. . . ) i jak będzie abonament miesięczny. . . pograłbym w coś fajnego na piecu. . . Może jak zmienię kompa pod koniec roku to sobie to kupię 😀
Dużo screenów w sieci zrobiona została z ustawieniami low-medium, gdyż takie tylko dostępne są w becie, a sami twórcy piszą, że nie skupiają się teraz na błyszczeniu screenshotami, ale na stworzeniu grywalnej bazy. Z tego, co piszą ludzie na np. betaleaks, są na dobrej drodze. Tutaj: http://www.warhammeralliance. com/forums/showth. . . post777706 jeden z grafików mówi o tym, w jakiej fazie aktualnie znajduje się WAR jeśli idzie o grafikę. Dla leniwych przytoczę jeden akapit:”The visuals in WAR are a work in progress. I liken it to rendering CG movies, like the Incredibles or some of the great stuff Blur has done for us. When you watch a pre-lighting render, things just look flat. There are no shadows. There is no ambient occlusion. There is no atmospheric lighting. There is no real surface lighting. How does that relate to WAR? Well, many of the videos and screenshots we have released have been without even a first lighting bake, let along our final lighting pass, which we have never shown. You also have not seen specular maps on our terrains. We don’t even have final skies, light balancing, or final light settings for our terrain shaders. „Na marginesie bardzo nie podoba mi się opiniotwórcze podejście redaktorów (redaktora?) Valhalli do kwestii tak subiektywnych jak grafika – i nie mówię tu tylko o opisach screenów WARa. Każdy oczy ma i widzi.