W naszej galerii znajdziecie sześć fotek z Red Alert 3. Nam gra się bardzo podoba. Zastanawiają nas jedynie cienie rzucane przez okręty. Czy to tak powinno wyglądać?
Teoretycznie tak. . . ale warunek to płytka woda (modre płycizny w Grecji czy na Chorwacji, płytkie zatoki na rafach koralowych). Przy większej głębokości światło załamuje się na powierzchni wody i rozprasza również pod okrętem więc cienie najpierw stają się miękkie, żeby jeszcze głębiej zupełnie zlać się z półmrokiem głębiny. Wiem, mówię oczywiste oczywistości 😉
Teoretycznie tak. . . ale warunek to płytka woda (modre płycizny w Grecji czy na Chorwacji, płytkie zatoki na rafach koralowych). Przy większej głębokości światło załamuje się na powierzchni wody i rozprasza również pod okrętem więc cienie najpierw stają się miękkie, żeby jeszcze głębiej zupełnie zlać się z półmrokiem głębiny. Wiem, mówię oczywiste oczywistości 😉
Oby R3 miał taką fabułę i grywalność jak pierwszy C&C albo chociaż R1 😀 byłoby cudnie. . .