Po raz kolejny są to jedynie luźne strzępki informacji. W oczekiwaniu na kolejny materiał filmowy z gry w zupełności nam to jednak wystarcza. Oto kolejna porcja nowości ze świata Grand Theft Auto IV:
– Gra ukończona jest mnie więcej w 66%
– Kiedy prowadzona przez nas postać wyciąga broń na ekranie pojawia się celownik. Być może pojawi się w grze opcja ręcznego celowania
– Walka wręcz ma być zupełnie odświeżona. Tym razem ma sprawiać wrażenie czegoś bardzo naturalnego
– Jedna ze stacji radiowych będzie nadawała muzykę dance z bliskiej nam części Starego Kontynentu
– Twórcy ciągle eksperymentują z możliwością swobodnego przełączania widoków w trakcie prowadzenia pojazdów. Efekt końcowy ma ułatwiać sterowanie samochodami.
– W grze pojawią się łodzie
– Niko będzie mógł się wspinać po schodach przeciwpożarowych
– Niektóre misje pozwolą nam wejść na górne piętra wysokościowców. Prawdopodobnie będziemy mogli zrzucać ludzi z ich dachów
– Zmieni się sposób działania radia, przejdzie ono ewolucję, tak samo zmieni się zachowanie policji i sposób w jaki reagują na popełniane przestępstwa
– W grze znajdą się „zabawne, zakręcone” rodzaje broni. Rockstar nie zamierza tworzyć tytułu zbyt „realistycznego”
– Liberty City jest większe niż jakiekolwiek pojedyncze miasto, które mieliśmy okazję oglądać w poprzednich odsłonach serii. Najważniejsze dla twórców są w tym przypadku detale
– O wspomniane detale dba cały zespół osób zbierających dane, na miejscu w Nowym Jorku. Badają oni nawet przepływ i natężenie ruchu w poszczególnych partiach miasta czy historię poszczególnych budynków
– Po wybraniu telefonu komórkowego w prawym dolnym rogu ekranu pojawi się powiększony wyświetlacz tegoż urządzenia. Za pomocą książki adresowej wybierzemy ludzi, którzy będą mogli zlecać nam część dostępnych w grze misji
Jak by nie patrzeć to dość solidna partia informacji. My nie możemy się doczekać kolejnego zwiastunu filmowego prezentującego ten tytuł w akcji. Ciekawi nas jednak czy te wszystkie dane zmieniają w jakikolwiek sposób wasze podejście do dzieła Rockstar.
W grze znajdą się „zabawne, zakręcone” rodzaje broni. Rockstar nie zamierza tworzyć tytułu zbyt „realistycznego”a mialo byc tak pieknie :/
Padło pytanie a minisondy nie ma by móc szybko odpowiedzieć 😉
Wszystko bardzo apetycznie tylko słyszałem, że na PC nie wyjdzie dokładnie może to być plotka, ale czytałem artykuł. Można będzie chodzić po schodach przeciwpożarowych coraz lepsza interarakcja z otoczeniem może w gta7 powiedzmy heh będzie totalna interakcja itp. Mi osobiście gta się już nudzi, bo to się zaczyna ciągnąć jak odcinki mody na sukces gdzie parzą herbatę 100 odcinków.
Obcy – jak nie ma jak jest 😉
2 razy napisane jest to samo, ze librty city ma byc wieksze niz inne miasta w gta i ludzie skupiaja sie na detalach:) ale to szczegol oby naprawde wreszcie w GTA pojawil sie klimat.
No tak, coraz większa interakcja. Mnie to martwi tylko to czy jeśli zlecenia będziemy otrzymywać przez telefon komórkowy, to czy będzie jeszcze tak wiele cut-scenek w grze. Które były jedną z głównych zalet poprzednich części.
hskone – dzieki za czujnosc, redakcyjny komputer w trakcie pisania tekstu zaliczyl „zwieche” i jedynie czesc tekstu udalo sie uratowac, reszta byla pisana od nowa. . . rybisiu – zlecenia dostaniesz, ale pewnie i tak bedziesz musial podjechac na ustawke, zreszta przez komorke dostaniemy jedynie czesc „jobow”
no tak ale łodzie w GTA to zadna nowość. . plynne zmienianie kamer tez nei bardzo. . wiele rewelacyjnych zmian nie ma. . jak ktos bedzie mial polaczenie z netem to pewnie bezdie mogl zapodac radio internetowe o odpowiednim profilu ;)piszac ze bedzie celownik mieliscie an uwadze tylko wersje na konsole ( tak wiem nei byo potwierdzenia ze bezdie na pc, jak przy kazdej porzedniej wersji). .
Jak odchodzą od realizmu to mnie to zaczyna już nie interesowac.
maksiu – GTA raczej nigdy nie slynelo z przesadnego realizmu, rozumiem ze to co powiedzial Rockstar ma oddawac wlasnie ten stan rzeczy (realizm znany z poprzednich czesci), tak przynajmniej chcialem zebyscie to odbierali po przeczytaniu newsa
Co do (nie)realizmu- pamiętam pewien „obraz” z GTA Vice City a mianowicie skok z 30 metrowego budynku zakończony ladaowaniem na „komandosa” i stratą 25 punktów zycia:).
Muszą mówić że odchodzą od realizmu, bo jak znowu jakiś palant zastrzeli pare osób i będzie się tłumaczył, że za dużo grał w GTA to mają gotową linię obrony. . . ;-)”Przez nas zastrzelił?? Wysoki sądzie, my w ostatniej części odeszliśmy od realizmu gry”lol
Puki nie zobacze tego w grze to bede traktowal jako domysly. . .
Zapowiada się nieźle.