Po raz kolejny są to jedynie luźne strzępki informacji. W oczekiwaniu na kolejny materiał filmowy z gry w zupełności nam to jednak wystarcza. Oto kolejna porcja nowości ze świata Grand Theft Auto IV:
– Gra ukończona jest mnie więcej w 66%
– Kiedy prowadzona przez nas postać wyciąga broń na ekranie pojawia się celownik. Być może pojawi się w grze opcja ręcznego celowania
– Walka wręcz ma być zupełnie odświeżona. Tym razem ma sprawiać wrażenie czegoś bardzo naturalnego
– Jedna ze stacji radiowych będzie nadawała muzykę dance z bliskiej nam części Starego Kontynentu
– Twórcy ciągle eksperymentują z możliwością swobodnego przełączania widoków w trakcie prowadzenia pojazdów. Efekt końcowy ma ułatwiać sterowanie samochodami.
– W grze pojawią się łodzie
– Niko będzie mógł się wspinać po schodach przeciwpożarowych
– Niektóre misje pozwolą nam wejść na górne piętra wysokościowców. Prawdopodobnie będziemy mogli zrzucać ludzi z ich dachów
– Zmieni się sposób działania radia, przejdzie ono ewolucję, tak samo zmieni się zachowanie policji i sposób w jaki reagują na popełniane przestępstwa
– W grze znajdą się „zabawne, zakręcone” rodzaje broni. Rockstar nie zamierza tworzyć tytułu zbyt „realistycznego”
– Liberty City jest większe niż jakiekolwiek pojedyncze miasto, które mieliśmy okazję oglądać w poprzednich odsłonach serii. Najważniejsze dla twórców są w tym przypadku detale
– O wspomniane detale dba cały zespół osób zbierających dane, na miejscu w Nowym Jorku. Badają oni nawet przepływ i natężenie ruchu w poszczególnych partiach miasta czy historię poszczególnych budynków
– Po wybraniu telefonu komórkowego w prawym dolnym rogu ekranu pojawi się powiększony wyświetlacz tegoż urządzenia. Za pomocą książki adresowej wybierzemy ludzi, którzy będą mogli zlecać nam część dostępnych w grze misji
Jak by nie patrzeć to dość solidna partia informacji. My nie możemy się doczekać kolejnego zwiastunu filmowego prezentującego ten tytuł w akcji. Ciekawi nas jednak czy te wszystkie dane zmieniają w jakikolwiek sposób wasze podejście do dzieła Rockstar.
W grze znajdą się „zabawne, zakręcone” rodzaje broni. Rockstar nie zamierza tworzyć tytułu zbyt „realistycznego”a mialo byc tak pieknie :/
Padło pytanie a minisondy nie ma by móc szybko odpowiedzieć
Wszystko bardzo apetycznie tylko słyszałem, że na PC nie wyjdzie dokładnie może to być plotka, ale czytałem artykuł. Można będzie chodzić po schodach przeciwpożarowych coraz lepsza interarakcja z otoczeniem może w gta7 powiedzmy heh będzie totalna interakcja itp. Mi osobiście gta się już nudzi, bo to się zaczyna ciągnąć jak odcinki mody na sukces gdzie parzą herbatę 100 odcinków.
Obcy – jak nie ma jak jest
2 razy napisane jest to samo, ze librty city ma byc wieksze niz inne miasta w gta i ludzie skupiaja sie na detalach:) ale to szczegol oby naprawde wreszcie w GTA pojawil sie klimat.
No tak, coraz większa interakcja. Mnie to martwi tylko to czy jeśli zlecenia będziemy otrzymywać przez telefon komórkowy, to czy będzie jeszcze tak wiele cut-scenek w grze. Które były jedną z głównych zalet poprzednich części.
hskone – dzieki za czujnosc, redakcyjny komputer w trakcie pisania tekstu zaliczyl „zwieche” i jedynie czesc tekstu udalo sie uratowac, reszta byla pisana od nowa. . . rybisiu – zlecenia dostaniesz, ale pewnie i tak bedziesz musial podjechac na ustawke, zreszta przez komorke dostaniemy jedynie czesc „jobow”
no tak ale łodzie w GTA to zadna nowość. . plynne zmienianie kamer tez nei bardzo. . wiele rewelacyjnych zmian nie ma. . jak ktos bedzie mial polaczenie z netem to pewnie bezdie mogl zapodac radio internetowe o odpowiednim profilu ;)piszac ze bedzie celownik mieliscie an uwadze tylko wersje na konsole ( tak wiem nei byo potwierdzenia ze bezdie na pc, jak przy kazdej porzedniej wersji). .
Jak odchodzą od realizmu to mnie to zaczyna już nie interesowac.
maksiu – GTA raczej nigdy nie slynelo z przesadnego realizmu, rozumiem ze to co powiedzial Rockstar ma oddawac wlasnie ten stan rzeczy (realizm znany z poprzednich czesci), tak przynajmniej chcialem zebyscie to odbierali po przeczytaniu newsa
Co do (nie)realizmu- pamiętam pewien „obraz” z GTA Vice City a mianowicie skok z 30 metrowego budynku zakończony ladaowaniem na „komandosa” i stratą 25 punktów zycia:).
Muszą mówić że odchodzą od realizmu, bo jak znowu jakiś palant zastrzeli pare osób i będzie się tłumaczył, że za dużo grał w GTA to mają gotową linię obrony. . . ;-)”Przez nas zastrzelił?? Wysoki sądzie, my w ostatniej części odeszliśmy od realizmu gry”lol
Puki nie zobacze tego w grze to bede traktowal jako domysly. . .
Zapowiada się nieźle.