Informacje dotyczące Unreal Tournament 3 znaleźć można w najnowszym numerze Official Xbox Magazine. Według autorów opublikowanego w nim materiału w grze znaleźć mamy tryb coop (dla czterech graczy) oraz możliwość przejścia kampanii singleplayer przez dwóch graczy spędzających czas przy jednej konsoli. Kolejnymi nowościami są informacje na temat osiemnastu pojazdów i pięciu wieżyczek, które znajdą się w tym tytule. Ponadto możemy się również spodziewać „lewitujących desek” (Hoverboards).
Oczywiście wypadało też pochwalić konsolę Microsoftu i możliwości padów. Tak też się stało. W artykule znajdziemy informację mówiącą, iż połowa ekipy piszącej grę woli bawić się tym tytułem za pomocą pada. Autorzy podkreślili również, że silnik gry został odpowiednio zmodyfikowany przez co wygląda jeszcze lepiej niż w znanym i lubianym Gears of War. Jego jakość podsumowano krótkim zdaniem „Unreal Tournament 3 to Gears of War na cracku. Krycie się jest dla mięczaków”.
ja rozumiem ze trzeba reklamowac produkt. . ale bez przesady. Nikt w to nie uwierzy panowie z Epic.
nofink ja tam w GoW nie chcialbym grac myszka nawet jakby sie dalo 🙂
@ michal_k – jakos nie moge uwierzyc, ze w tego typu gry mozna przyjemniej grac na padzie niz mycha. Ale – moze za duzo w gry typu Q3 gralem i stad przyzwyczajenie. . .
Uwierz, że na padzie da się grać w FPS’y ( gdy ma się odpowiednią wprawę jest to bardzo satysfakcjonujące). Liczę na to, że UT3 będzie co najmniej tak dobry jak UT2004! Nie mogę się doczekać premiery.
da sie grac i nawet wygodniej jest padem siedzac w fotelu niz klawa z myszka na biurku, ale nigdy sie nie dojdzie do mistrzowskiego poziomu, zawsze jest to ale. . . powiem tak:klawa+mycha=propad=entertiment
Da sie grac spokojnie, ale pod warunkiem ze nie nastawiasz sie na headshoty i grasz na luzie. Ogolnie wole grac na konsoli ze wzgledu na wygode kanapy itp, ale z doswiadczenia wiem, ze nie da sie porownac precyzji celowania padem do myszy.
Pad = 12 przycisków obsługi gry + 4 na sterowanie (joy) + celowanie (joy)Klawa+mysz = maks. 6 klawiszy przycisków obsługi gry (lewa ręka) + 4 kierunkowe (lewa ręka) + celowanie + 3 klawisze myszkiPad = 16 przycisków + celowanie przy zachowaniu ergonomiczności dla obu rąk. Klawa+mysz = 13 przycisków + celowanie przy zachowaniu ergonomiczności tylko dla prawej ręki (myszka). Przy odpowiednim zaprojektowaniu tzw. podstaw gry celowanie padem = żaden problem. Wystarczy dobrze liczony celownik o odpowiedniej wielkości. Dodatkowo pad to wygoda, jakiej nie ma przy klawce – siedzisz, leżysz, opierasz się na poduszkach itd. Jak się zmęczysz to zmieniasz pozycję – przy klawie nie ma o tym mowy. Napisane przez 10 letniego użytkownika PCtów i 1 miesięcznego konsoli.
Zaczniecie oceniać kto jest lepszy (grając padem czy klawa+ mycha) jak będzie taka możliwość. Na razie można tylko spekulować. .
myślę że frajda z gry w fpp nie jest w żaden sposób psuta na konsolach z racji pada. Powiem więcej jeśli dobierze się odpowiednią czułość analogów gra mi sie zdecydowanie fajniej niż na myszy (choć na pewno nie aż tak precyzyjnie:) vide time splitters.