Wiemy już nieco więcej o drugiej części Gears of War. Oprócz poprawionej grafiki i lepszego wykorzystania silnika graficznego Unreal Engine 3.0. Na ekranie ma pojawić się więcej postaci, środowisko gry ma być bardziej interaktywne niż w jedynce. To wszystko wiemy już z technologicznego dema, które niedawno zelektryzowało graczy. Teraz ujawniono nowe szczegóły odnośnie fabuły Gears of War 2. Informacje pojawiły się w amerykańskim piśmie Game Informer. Przede wszystkim akcja dzieje się pół roku po zakończeniu części pierwszej. Do oddziału Delta w którym służą Marcus Fenix i Dom Santiago dołączą nowe postaci – Dizzy i Tai Kaliso. Dizzy to kierowca ciężarówki, kiedyś należał do Opuszczonych (bezdomni, którym nie udało się skryć przed Locustami na płaskowyżu Jacinto), dziś służy w oddziałach COG. Kaliso natomiast to „uduchowiony wojownik” – cokolwiek miałoby to oznaczać. W późniejszej fazie gry powrócą także starzy znajomi – Cole i Baird.
Jednym z motywów przewodnich w grze będą poszukiwania Marii, żony Dom’a, która zaginęła wraz z dziećmi podczas wojennej zawieruchy.
Co jeszcze czeka nas w drugiej odsłonie Gears of War? Twórcy z Epic Games obiecują więcej akcji i większe bitwy. Pojawią się także nowe rodzaje broni i stwory. Między innymi potężny Brumak.
W Gears of War 2 posiadacze konsoli Xbox 360 zagrają już w listopadzie tego roku. Nic nie wiadomo o ewentualnej konwersji na PC. Ale kto wie? Może Epic Games zdecyduje się na podobny ruch jak w przypadku jedynki?
Więcej i lepiej. Się mi to podobać.
Zgadzam się z przedmówcą tylko marzeniem moim i moich sąsiadów byłoby mimo wszystko Urealnienie rozgrywek sieciowych,czyli strzałów kilka a nie naście zabija!Tylko tyle. . . Wtedy oprócz singla grać będę w multi:-)
Ile kurde można? Jedynka bardzo dobrze się prezentowała nie wiem co tu poprawiać, mogliby dla odmiany trochę nad grywalnością (GoW trochę monotonne było) i długością gry popracować.
Czytałeś w ogóle artykuł? Przecież właśnie o tym mowa, że pracują nad grywalnością i długością i urozmaiceniem. . . Nie ma jak to czytanie ze zrozumieniem. . .
Czuję, że to będzie gra godna swojej poprzedniczki. Na pewno bym kupił gdybym był posiadaczem Xbox’a 360. Tak. . . tak. . . zazdroszczę wam tego tytułu (żeby wszystko było jasne), ale się nie załamuję, bo także będę miał w co grać(Killzone 2, Resistance 2, Motorstorm 2 Little Big Platet) ;P. Widziałem możliwości „nowego silnika” w wersji 3. 5 i powiem szczerze, że ma on bardzo duży potencjał. Wspaniała gra i zgadzam się „więcej i lepiej”. Grywalność na pewno będzie trzymać wysoki poziom. Panowie z Epic się juz o to postarają. 😉
Jedynke skonczylem na dwa podejscia:) Jak kupilem ta gre i zaczalem grac to skonczylem w polowie<orientacyjnie> potem byly inne tytuly i koniec koncow do gry wrocilem po prawie 3-4 tygodniach:)Za drugim podejsciem po zakonczeniu za oknem wschodzilo slonce. Chce zobaczyc interakcje z otoczeniem i zaawansowany system oslon. Jesli przy scianie stoi szafa to czemu za nia nie zlapac i sprowadzic do parteru uzyskujac dodatkowa oslone. Przeciwnicy i tak byli bardzo ciekawi wiec tutaj niewiele jest do roboty, ale z checia skopie tylek nowym maszkarom. Przydadza sie jakies nowe pojazdy i mozliwosc pojezdzenia motorem po jakiejs autostradzie w intensywnym poscigu „za” lub „przed” locustami. Jakas misja skradankowa dla odmiany. I moze chociaz troche myslenia a nie parcia przed siebie z gunem. Ogolnie spoko bardzo lubie ten tytul i w multi wpakowalbym 6 vs. 6 i wieksze mapy. Natomiast jesli zostanie w starej postaci 4 na 4 to i tak narzekac nie bede, bo multi bylo bardzo grywlane w jedynce. Ja czekam i kupie;]
Nie ma to jak wiara w bulszit serwowany przez twórców gier
To nie znaczy „dłuższa i ciekawsza gra” dla mnie to takie puste pieprzenie, więcej akcji – czyli po prostu więcej filmowego efekciarstwa + jakieś dwie nowe pukawki, łał.
Ślepa wiara w PRowy bełkot jest równie roztropna jak zakładanie, że będzie lipa i generalnie „jakieś dwie nowe pukawki”.
lubię gniewnych anty 😀