Przed wami nowe screeny z gry Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Premiera jednego z najbardziej wyczekiwanych tytułów na konsolę Sony Playstation 3 już za kilkanaście dni!
Po tych wszystkich galeriach mam strasznie mieszane uczucia, ale mimo wszystko mam nadzieje, ze gra bedzie rewelacyjna, bo marka do tego zobowiazuje. Jednak widac, ze wodotryskow graficznych nie nalezy sie spodziewac;] Inna sprawa to mechanika gry i (wciaz) nowatorski system kamuflowania na dodatek zamieniona juz w MGS3: substance perspektywa zaa plecow <ufff> Ta z gory lekko mowiac ssie. Mysle, ze kazdy ps3 owner bedzie w niebo wziety, ale ja czekam na Ninja Gajden 2 ;]
Jednak widac, ze wodotryskow graficznych nie nalezy sie spodziewac
Widać dzisiaj jeśli oświetlenie w grach nie wypala oczu, to uznaje się grafikę za przeciętną. Najwyraźniej trudno zrozumieć, że niekiedy jeśli chce się zachować klimat, to nie można przesadzać z tymi wszystkimi pierdołowatymi efektami dla nastolatków. Sposób myślenia „byle się świeciło” nie przestaje mnie zadziwiać.
Widać dzisiaj jeśli oświetlenie w grach nie wypala oczu, to uznaje się grafikę za przeciętną. Najwyraźniej trudno zrozumieć, że niekiedy jeśli chce się zachować klimat, to nie można przesadzać z tymi wszystkimi pierdołowatymi efektami dla nastolatków. Sposób myślenia „byle się świeciło” nie przestaje mnie zadziwiać.
Niestety świecenie by sie MGSowi przydało. Zatuszowałoby to niedoskonałości grafiki czyli przede wszystkim kiepskiej jakości tektury. A swoja droga dzięki tym „pierdołkowatym efektom dla nastolatków” masz takie ładne gry jak Crysis, Bioshock, Gears of War czy Uncharted (to się dopiero świeci). A te ostatnie screeny sa lekko retuszowane. Usunięto z nich aliasing. Popatrzcie na poprzednie porcje screenów i poźniej na te najnowsze. Piszę to tylko po to by odnotować tą sprawę bo retuszowanie obrazków i filmików przez Sony mnie osobiście bardzo irytuje.
Zatuszowałoby to niedoskonałości grafiki czyli przede wszystkim kiepskiej jakości tektury.
Wybacz ale ilekroć czytam takie twierdzenia za każdym razem gdy wychodzą nowe zdjęcia o MGS , to szukam na tych screenach jakichś baboli, ale niestety znaleźć nie mogę nic, co rzucałoby się w oczy. Jak dla mnie to właśnie gra w te wszystkie need for speedy z milionami świateł powoduje potem, że ludzie nie potrafią odróżniać złych tekstur od tekstur w innym stylu.
A te ostatnie screeny sa lekko retuszowane.
Rozumiem że tylko retuszowanie screenów przez sony Cię denerwuje, bo jakoś nie widziałem, żebyś pod innymi grami pisał o tym. Pewnie o tym retuszu byś nawet nie napisał, gdybyś nie był przekonany że właśnie o sony chodzi ?Dla twojej wiadomości: KAŻDY retuszuje wydawane oficjalnie screeny, więc przestańcie robić z tego sensację przy każdej okazji. Jeśli miałbym się czepiać, to do niektórych animacji i nienaturalnego układu ciała. Widać to np. tutaj: http://www.valhalla.pl/img.php?id=55193 tam gdzie jeden panopek wciąga drugiego.
Widać dzisiaj jeśli oświetlenie w grach nie wypala oczu, to uznaje się grafikę za przeciętną. Najwyraźniej trudno zrozumieć, że niekiedy jeśli chce się zachować klimat, to nie można przesadzać z tymi wszystkimi pierdołowatymi efektami dla nastolatków. Sposób myślenia „byle się świeciło” nie przestaje mnie zadziwiać.
To rozumiem, ze teraz nalezy zbojkotowac kazdy wyraz zawodu? Dlaczego Hiedo tyle mowi o calkowitym wykorzystaniu mocy ps3? Przeciez wszyscy dobrze wiemy, ze PS3 stac na wiecej! i nie chodzi tylko o teorie a wrecz przeciwnie. Tekstury sa slabe, samochody slabo wymodelowne, postacie sa bardzo Ok, ale reszta aspektow graficznych lekko mowiac „niedomaga”. Neth a tak na galezi co do Twojego komentarza na temat mojego posta to jesli chodzi a aspekt oswietlenia<czyt. swiecenia sie> to nie uwazasz, ze gra w ktorej ogromna role spelnia unikanie pola walki i kamuflaze powinna sie „swiecic” ? Myslisz, ze to fajnie wyglada gdy zolnierz przechodzi obok nas w srodku dnia i nas nie widzi ? dziekuje za uwage.
Jeśli będzie pauza, a CVG podaje, ze bedzie, to dla mnie te 90 minut jest absolutnie do przezycia. Koncowka MGS 2 (CVG podaje, ze 45 minut) zamiotła mną podłogę, także przez cały czas jej trwania siedziałem jak na szpilkach 😉 Oczywiście jako fan serii mam na te sprawe poglad mocno spaczony, ale tak czy siak nie traktuje tego w kategorii zlych wiesci 🙂 Ba, wrecz przeciwnie!
A co ma Sony wspólnego ze screenami publikowanymi przez Konami?
Nic nie ma wspólnego. Napisałem tak jak widzisz, a chodziło mi o retuszowanie screenów gier na konsolę Sony. Tak wygląda screen nieretuszowany: http://www.valhalla.pl/img.php?id=52897a tak retuszowany: http://www.valhalla.pl/img.php?id=55477Zero ząbków, zero niedoskonałości. Retuszują jakby się wstydzili tego, że widać te przeklęte ząbki czy słabe tekstury. I owszem denerwują mnie takie „akcje” bo tylko studia robiące eksclusivy dla PS3 mają skłonności do „ulepszania” screenów czy filmików. Możecie mnie teraz zjeść swoimi z pewnością wyszukanymi uwagami. Na zakończenie napiszę, że MGS 4 podoba mi się bardzo ze strony gameplay’u i gdybym tylko znał historię z poprzednich części to na bank byłby to mój must-have.
Wybacz ale ilekroć czytam takie twierdzenia za każdym razem gdy wychodzą nowe zdjęcia o MGS , to szukam na tych screenach jakichś baboli, ale niestety znaleźć nie mogę nic, co rzucałoby się w oczy. Jak dla mnie to właśnie gra w te wszystkie need for speedy z milionami świateł powoduje potem, że ludzie nie potrafią odróżniać złych tekstur od tekstur w innym stylu.
Wybacz ale musisz sobie kupić okulary jeśli nie widzisz jak prezentuja się tekstury w tej grze. Ogólnie design jest znakomity oprócz elementu o którym wspomniałem wyżej. Nic więcej w grafice i designie mi nie przeszkadza.
Dlaczego Hiedo tyle mowi o calkowitym wykorzystaniu mocy ps3?
A czy ja się nazywam Hideo ? Jakim cudem mam odpowiedzieć na to pytanie skoro nie wiem, czy chce przez to udowodnić jaką ma pro firmę wykorzystującą pełną moc PS3 (co z resztą potem odwołuje) czy może rzeczywiście tak jest. Może są to jakieś potyczki wewnętrzne z sony ? Przykro mi, niestety nie znam odpowiedzi na każde pytanie, w przeciwieństwie do wielu fachowców.
Przeciez wszyscy dobrze wiemy, ze PS3 stac na wiecej!
Ja tam nie wiem, szczerze mówiąc wiem tylko tyle że PS3 ma w środku Cella. Z pewnością jako znawca architektury tej konsoli możesz nam powiedzieć coś więcej na temat jej możliwości.
To rozumiem, ze teraz nalezy zbojkotowac kazdy wyraz zawodu?
Napisałem coś takiego ?
to nie uwazasz, ze gra w ktorej ogromna role spelnia unikanie pola walki i kamuflaze powinna sie „swiecic” ?
Nie rozumiem o co Ci chodzi. Czyli w skradankach wszystko powinno się świecić ?Niestety średnio to pasuje do wojny, chyba że jest na styl GoWa – w kosmosie.
wiekszosc fotek pewnie z filmikow bo nie wiem czy juz wiecie że niektóre cut-scenki w Metal Gear Solid 4 będą trwać ponad 90 minut !! lol interaktywny film sie nam szykuje a oni karmia nas screenami z przerywnikow
Oj Neth troche krytyki i sie unosisz, denerwujesz i piszesz jakies ironiczne wywody? Nie wiesz o co chodzi gdy uzywam zwrotu „swiecic” ?? Przeciez sam mi to zarzuciles po poprzednim poscie! Nie rob zemnie glupka, bo ja z Ciebie nie robie a jedynie odpieram Twoje argumenty. Nie jestem zadnym specem od architektury PS3, ale twierdze z pelnym przekonaniem, ze MGS4 nie jest szczytem mozliwosci PS3. I przestan naciskac na kazdego kto ma inne zdanie od Ciebie. Wypij mleko i zjedz ciastko zamiast sie na mnie wyzywac.
Na nikim się nie wyżywam i nie unoszę. Tym bardziej nie daję nikomu minusów, bo się z nim nie zgadzam. Nie robię z Ciebie głupka tylko nie rozumiem dlaczego Ty możesz ironizować, a ja już nie. Dla mnie MGS jest czymś godnym uwagi, bo graficznie różni się od większości gier dziś wychodzących, które z takim samym przesadzonym oświetleniem wyglądają jak hamburgery z McDonalda – tak samo. Nie rozumiem też dlaczego każda gra wychodząca na PS3 musi być kopana za Killzone’a.
Ok Neth . Przeczytalem wszystkie posty od poczatku. . . teraz nie wiem co myslec. Siergiej zarzuca mi bezpodstawnego minusa dla Ciebie gdy ja uwazam, ze ten minus jednak ma i rece i nogi. Neth nie lubie sie klocic. . . nie jestem tym typem czlowieka. Neth szczerze mowie „sorry” i mam nadzieje, ze o tym zapomniemy. –> Siergiej mam gdzies minusy, bo sa one comment’em „jakiegos” posta, ale Twoj minus nie wydaje mi sie fair.
Nie ma o czym zapominać, bo nie było sprawy. Jak już dyskutujemy to dyskutujemy ;)Tym bardziej nie pisz „sorry” bo czuję się winny :)Minusów nie wystawia się jako commenty do posta. Służą one usuwaniu chamstwa, trolli, przekleństw, podwójnych postów itp.
Powiem tylko, że zgadzam się z Nethem i śmieszą mnie gadki o retuszowanych screenach, wykorzystaniu pełnej mocy PS3, czy graficznych wodotryskach. Każda gra ma swoją urodę, a MGS4 wygląda stylowo bardzo podobnie do poprzedników bo taki właśnie ma być. Każdy fan widział już setki razy czysty gameplay lub MGO więc wie doskonale jak wyglądać będzie czwóreczka w ruchu. Dodaj teraz do tego ustawienia nowych telewizorów LCD gdzie od ustawień kontrastu i innych typowych regulacji masz podświetlenie, rodzaj czernii, bieli, kolorów i innych pierdół to nie będzie już nikogo wtedy interesować jak wyglądały screeny. Kalibracja obrazu w Tv odgrywa wielkie znaczenie, sam mam zupełnie inne ustawienia do różnych gier ( kwestia gustu i oka ). Pauza się przyda bo Hideo serwuje nam kwintesencje MGSa, klimat gry zrobi swoje ja już szykuje chusteczki. :(SNAKE
Gooralesko, wyszła tylko jedna „seria” screenów wyglądających tak słabo. Jeśli zadasz sobie tyle trudu aby obejrzeć filmik prosto z gameplaya, to zauważysz że wygląda to bardzo dobrze i z tymi screenami nic wspólnego nie ma.
Gooralesko, wyszła tylko jedna „seria” screenów wyglądających tak słabo. Jeśli zadasz sobie tyle trudu aby obejrzeć filmik prosto z gameplaya, to zauważysz że wygląda to bardzo dobrze i z tymi screenami nic wspólnego nie ma.
Poleć mi jakiś dobry filmik w HD, który potwierdzi twoja tezę o jednej serii słabych screenów. Na razie pobieram ten http://www.gamersyde. com/stream_5908_en.html Mam nadzieję, że prezentuje on grafikę z ukończonego produktu. EDIT: Widziałem początek gdy Snake odbiera telefon. I utwierdzam się w przekonaniu, że tekstury otoczenia to jakaś kpina. Bardzo kontrastują z postacią samego Snake’a, który ma świetne tekstury i stworzony jest chyba z bardzo dużej liczby polygonów.
Gooralesko a czy ten trailer jest z „ukonczonej” wersji? Jesli chodzi o tekstury MGS4 to sa one zwyczajnie slabe. Czy naprawde tak trudno to odnotowac? Czy cos co widac golym okiem jest do przeoczenia? Tak jak napisalem w poprzednim poscie postacie sa zrobione wykwintnie, ale tekstury otoczenia to PS2 i nie ma w tym wielkiej przesady. . . wystarczy sie przypatrzec. Tak jak napisalem w poprzednim poscie. Mechanika gry jest super, ale tekstury scian, ostrzelanych winklow, fasad, balkonow . . . . to wrrrrrrrrrrrr. . . nie tak wyglada dzielo ktore wyciska 7 poty z PS3 . Mam nadzieje, ze to nie sa screeny z wersji gold. A to o czym mowie:odleglosc dosc spora ale tekstury i tak ssa http://www.valhalla.pl/img.php?id=52200A tu prosze bardzo blisko. . . skandal! http://www.valhalla.pl/img.php?id=51675mam nadzieje, ze to nie zrzuty z wersji ktora jedzie do tloczni.
Nie jestem w stanie otworzyć żadnego filmiku w HD ze swoim netem, ale czy dopuszczacie możliwość, że celowo zmniejszono roździelczość w trakcie „cutscenek” jeśli mają trwać tak długo ?
Nie jestem w stanie otworzyć żadnego filmiku w HD ze swoim netem, ale czy dopuszczacie możliwość, że celowo zmniejszono roździelczość w trakcie „cutscenek” jeśli mają trwać tak długo ?
Nigdy o tym nie myslalem, ale nie wydaje sie to niemozliwe. Skoro ma byc ich zatrzesienie i maja byc tak dlugie. To by mialo sens mysle, ze mogli zrobic cos takiego.
Nie jestem w stanie otworzyć żadnego filmiku w HD ze swoim netem, ale czy dopuszczacie możliwość, że celowo zmniejszono roździelczość w trakcie „cutscenek” jeśli mają trwać tak długo ?
Taki motyw nie ma generalnie sensu, gdyż przerywniki są liczone na silniku gry. Obniżenie rozdzielczości nie przekładałoby się na ich „objętość”.
Yyyy Wiec zapowiada sie powtorka z MGS 2?
I bardzo dobrze :)A co do samej kwestii tekstur. . . podzielam zdanie piszących, że są one kiepskie. Ja ciekaw jestem co tam Koji upchał na ten BR-DL, bo jeśli tekstury są takie marne. . . Sprzydałoby się kilka shaderów zastosować. Skoro to PS3 takie mocne :). Miejmy nadzieję, że ostatecznie graficznie będzie ta gra prezentować się lepiej. . .
Ja tylko chciałbym zauważyć, że fotki które wrzucam(y) są jpegami w dodatku często je zmniejszam, żeby nie dawać wam krów wielkości 1. 5 mega (a i takie się zdarzają) oczywiście nie przekraczam granicy kiedy już foty tracą na jakości (przynajmniej przy normalnym oglądaniu, chyba, że ktoś zacznie z lupą analizować) – ale tak czy inaczej fotki są do oglądania a nie wyciągania wniosków o tym „jak to będzie wyglądać w rzeczywistości”. To wyjdzie dopiero w praniu 😉
Ja tylko chciałbym zauważyć, że fotki które wrzucam(y) są jpegami w dodatku często je zmniejszam, żeby nie dawać wam krów wielkości 1. 5 mega (a i takie się zdarzają) oczywiście nie przekraczam granicy kiedy już foty tracą na jakości (przynajmniej przy normalnym oglądaniu, chyba, że ktoś zacznie z lupą analizować) – ale tak czy inaczej fotki są do oglądania a nie wyciągania wniosków o tym „jak to będzie wyglądać w rzeczywistości”. To wyjdzie dopiero w praniu 😉
Obejrzyj film do którego linka podałem. On jest w 1280-720 więc jakość wystarczająca. I na nim widać jak ochydne są tekstury, szczególnie gdy Snake spotyka tego małego robocika podobnego do jakiegoś Rexa 😉 (Pewnie jeden z Metal Gearów z poprzednich części). Nie chodzi o jakość screenów (nie jesteście jedyni w internecie i potrafię poszukać screeny na innych portalach) ale o fakt, że kontrast pomiędzy świetnie wymodelowanym i oteksturowanym Snakiem, a teksturami otoczenia jest zbyt duzy. Wygląda to po protu śmiesznie.
ale o fakt, że kontrast pomiędzy świetnie wymodelowanym i oteksturowanym Snakiem, a teksturami otoczenia jest zbyt duzy. Wygląda to po protu śmiesznie.
Dobrze, dobrze tylko nie róbcie świętych wojen o Metal Geara. Wygląda jak wygląda trudno 😉
Po tych wszystkich galeriach mam strasznie mieszane uczucia, ale mimo wszystko mam nadzieje, ze gra bedzie rewelacyjna, bo marka do tego zobowiazuje. Jednak widac, ze wodotryskow graficznych nie nalezy sie spodziewac;] Inna sprawa to mechanika gry i (wciaz) nowatorski system kamuflowania na dodatek zamieniona juz w MGS3: substance perspektywa zaa plecow <ufff> Ta z gory lekko mowiac ssie. Mysle, ze kazdy ps3 owner bedzie w niebo wziety, ale ja czekam na Ninja Gajden 2 ;]
Widać dzisiaj jeśli oświetlenie w grach nie wypala oczu, to uznaje się grafikę za przeciętną. Najwyraźniej trudno zrozumieć, że niekiedy jeśli chce się zachować klimat, to nie można przesadzać z tymi wszystkimi pierdołowatymi efektami dla nastolatków. Sposób myślenia „byle się świeciło” nie przestaje mnie zadziwiać.
Niestety świecenie by sie MGSowi przydało. Zatuszowałoby to niedoskonałości grafiki czyli przede wszystkim kiepskiej jakości tektury. A swoja droga dzięki tym „pierdołkowatym efektom dla nastolatków” masz takie ładne gry jak Crysis, Bioshock, Gears of War czy Uncharted (to się dopiero świeci). A te ostatnie screeny sa lekko retuszowane. Usunięto z nich aliasing. Popatrzcie na poprzednie porcje screenów i poźniej na te najnowsze. Piszę to tylko po to by odnotować tą sprawę bo retuszowanie obrazków i filmików przez Sony mnie osobiście bardzo irytuje.
Wybacz ale ilekroć czytam takie twierdzenia za każdym razem gdy wychodzą nowe zdjęcia o MGS , to szukam na tych screenach jakichś baboli, ale niestety znaleźć nie mogę nic, co rzucałoby się w oczy. Jak dla mnie to właśnie gra w te wszystkie need for speedy z milionami świateł powoduje potem, że ludzie nie potrafią odróżniać złych tekstur od tekstur w innym stylu.
Rozumiem że tylko retuszowanie screenów przez sony Cię denerwuje, bo jakoś nie widziałem, żebyś pod innymi grami pisał o tym. Pewnie o tym retuszu byś nawet nie napisał, gdybyś nie był przekonany że właśnie o sony chodzi ?Dla twojej wiadomości: KAŻDY retuszuje wydawane oficjalnie screeny, więc przestańcie robić z tego sensację przy każdej okazji. Jeśli miałbym się czepiać, to do niektórych animacji i nienaturalnego układu ciała. Widać to np. tutaj: http://www.valhalla.pl/img.php?id=55193 tam gdzie jeden panopek wciąga drugiego.
To rozumiem, ze teraz nalezy zbojkotowac kazdy wyraz zawodu? Dlaczego Hiedo tyle mowi o calkowitym wykorzystaniu mocy ps3? Przeciez wszyscy dobrze wiemy, ze PS3 stac na wiecej! i nie chodzi tylko o teorie a wrecz przeciwnie. Tekstury sa slabe, samochody slabo wymodelowne, postacie sa bardzo Ok, ale reszta aspektow graficznych lekko mowiac „niedomaga”. Neth a tak na galezi co do Twojego komentarza na temat mojego posta to jesli chodzi a aspekt oswietlenia<czyt. swiecenia sie> to nie uwazasz, ze gra w ktorej ogromna role spelnia unikanie pola walki i kamuflaze powinna sie „swiecic” ? Myslisz, ze to fajnie wyglada gdy zolnierz przechodzi obok nas w srodku dnia i nas nie widzi ? dziekuje za uwage.
Z ciekawostek:W CWG piszą, że w MGS4 mają być przerywniki filmowe, które trwają po 90 minut :>Przez litość nie skomentuję.
Yyyy
Wiec zapowiada sie powtorka z MGS 2? moze jeszcze Raiden przemieni sie w kobiete w trakcie gry?
Jeśli będzie pauza, a CVG podaje, ze bedzie, to dla mnie te 90 minut jest absolutnie do przezycia. Koncowka MGS 2 (CVG podaje, ze 45 minut) zamiotła mną podłogę, także przez cały czas jej trwania siedziałem jak na szpilkach 😉 Oczywiście jako fan serii mam na te sprawe poglad mocno spaczony, ale tak czy siak nie traktuje tego w kategorii zlych wiesci 🙂 Ba, wrecz przeciwnie!
A co ma Sony wspólnego ze screenami publikowanymi przez Konami?
Nic nie ma wspólnego. Napisałem tak jak widzisz, a chodziło mi o retuszowanie screenów gier na konsolę Sony. Tak wygląda screen nieretuszowany: http://www.valhalla.pl/img.php?id=52897a tak retuszowany: http://www.valhalla.pl/img.php?id=55477Zero ząbków, zero niedoskonałości. Retuszują jakby się wstydzili tego, że widać te przeklęte ząbki czy słabe tekstury. I owszem denerwują mnie takie „akcje” bo tylko studia robiące eksclusivy dla PS3 mają skłonności do „ulepszania” screenów czy filmików. Możecie mnie teraz zjeść swoimi z pewnością wyszukanymi uwagami. Na zakończenie napiszę, że MGS 4 podoba mi się bardzo ze strony gameplay’u i gdybym tylko znał historię z poprzednich części to na bank byłby to mój must-have.
Wybacz ale musisz sobie kupić okulary jeśli nie widzisz jak prezentuja się tekstury w tej grze. Ogólnie design jest znakomity oprócz elementu o którym wspomniałem wyżej. Nic więcej w grafice i designie mi nie przeszkadza.
A czy ja się nazywam Hideo ? Jakim cudem mam odpowiedzieć na to pytanie skoro nie wiem, czy chce przez to udowodnić jaką ma pro firmę wykorzystującą pełną moc PS3 (co z resztą potem odwołuje) czy może rzeczywiście tak jest. Może są to jakieś potyczki wewnętrzne z sony ? Przykro mi, niestety nie znam odpowiedzi na każde pytanie, w przeciwieństwie do wielu fachowców.
Ja tam nie wiem, szczerze mówiąc wiem tylko tyle że PS3 ma w środku Cella. Z pewnością jako znawca architektury tej konsoli możesz nam powiedzieć coś więcej na temat jej możliwości.
Napisałem coś takiego ?
Nie rozumiem o co Ci chodzi. Czyli w skradankach wszystko powinno się świecić ?Niestety średnio to pasuje do wojny, chyba że jest na styl GoWa – w kosmosie.
wiekszosc fotek pewnie z filmikow bo nie wiem czy juz wiecie że niektóre cut-scenki w Metal Gear Solid 4 będą trwać ponad 90 minut !! lol interaktywny film sie nam szykuje a oni karmia nas screenami z przerywnikow
Oj Neth troche krytyki i sie unosisz, denerwujesz i piszesz jakies ironiczne wywody? Nie wiesz o co chodzi gdy uzywam zwrotu „swiecic” ?? Przeciez sam mi to zarzuciles po poprzednim poscie! Nie rob zemnie glupka, bo ja z Ciebie nie robie a jedynie odpieram Twoje argumenty. Nie jestem zadnym specem od architektury PS3, ale twierdze z pelnym przekonaniem, ze MGS4 nie jest szczytem mozliwosci PS3. I przestan naciskac na kazdego kto ma inne zdanie od Ciebie. Wypij mleko i zjedz ciastko zamiast sie na mnie wyzywac.
Na nikim się nie wyżywam i nie unoszę. Tym bardziej nie daję nikomu minusów, bo się z nim nie zgadzam. Nie robię z Ciebie głupka tylko nie rozumiem dlaczego Ty możesz ironizować, a ja już nie. Dla mnie MGS jest czymś godnym uwagi, bo graficznie różni się od większości gier dziś wychodzących, które z takim samym przesadzonym oświetleniem wyglądają jak hamburgery z McDonalda – tak samo. Nie rozumiem też dlaczego każda gra wychodząca na PS3 musi być kopana za Killzone’a.
Ok Neth . Przeczytalem wszystkie posty od poczatku. . . teraz nie wiem co myslec. Siergiej zarzuca mi bezpodstawnego minusa dla Ciebie gdy ja uwazam, ze ten minus jednak ma i rece i nogi. Neth nie lubie sie klocic. . . nie jestem tym typem czlowieka. Neth szczerze mowie „sorry” i mam nadzieje, ze o tym zapomniemy. –> Siergiej mam gdzies minusy, bo sa one comment’em „jakiegos” posta, ale Twoj minus nie wydaje mi sie fair.
Nie ma o czym zapominać, bo nie było sprawy. Jak już dyskutujemy to dyskutujemy ;)Tym bardziej nie pisz „sorry” bo czuję się winny :)Minusów nie wystawia się jako commenty do posta. Służą one usuwaniu chamstwa, trolli, przekleństw, podwójnych postów itp.
Powiem tylko, że zgadzam się z Nethem i śmieszą mnie gadki o retuszowanych screenach, wykorzystaniu pełnej mocy PS3, czy graficznych wodotryskach. Każda gra ma swoją urodę, a MGS4 wygląda stylowo bardzo podobnie do poprzedników bo taki właśnie ma być. Każdy fan widział już setki razy czysty gameplay lub MGO więc wie doskonale jak wyglądać będzie czwóreczka w ruchu. Dodaj teraz do tego ustawienia nowych telewizorów LCD gdzie od ustawień kontrastu i innych typowych regulacji masz podświetlenie, rodzaj czernii, bieli, kolorów i innych pierdół to nie będzie już nikogo wtedy interesować jak wyglądały screeny. Kalibracja obrazu w Tv odgrywa wielkie znaczenie, sam mam zupełnie inne ustawienia do różnych gier ( kwestia gustu i oka ). Pauza się przyda bo Hideo serwuje nam kwintesencje MGSa, klimat gry zrobi swoje ja już szykuje chusteczki. :(SNAKE
Gooralesko, wyszła tylko jedna „seria” screenów wyglądających tak słabo. Jeśli zadasz sobie tyle trudu aby obejrzeć filmik prosto z gameplaya, to zauważysz że wygląda to bardzo dobrze i z tymi screenami nic wspólnego nie ma.
Poleć mi jakiś dobry filmik w HD, który potwierdzi twoja tezę o jednej serii słabych screenów. Na razie pobieram ten http://www.gamersyde. com/stream_5908_en.html Mam nadzieję, że prezentuje on grafikę z ukończonego produktu. EDIT: Widziałem początek gdy Snake odbiera telefon. I utwierdzam się w przekonaniu, że tekstury otoczenia to jakaś kpina. Bardzo kontrastują z postacią samego Snake’a, który ma świetne tekstury i stworzony jest chyba z bardzo dużej liczby polygonów.
Gooralesko a czy ten trailer jest z „ukonczonej” wersji? Jesli chodzi o tekstury MGS4 to sa one zwyczajnie slabe. Czy naprawde tak trudno to odnotowac? Czy cos co widac golym okiem jest do przeoczenia? Tak jak napisalem w poprzednim poscie postacie sa zrobione wykwintnie, ale tekstury otoczenia to PS2 i nie ma w tym wielkiej przesady. . . wystarczy sie przypatrzec. Tak jak napisalem w poprzednim poscie. Mechanika gry jest super, ale tekstury scian, ostrzelanych winklow, fasad, balkonow . . . . to wrrrrrrrrrrrr. . . nie tak wyglada dzielo ktore wyciska 7 poty z PS3 . Mam nadzieje, ze to nie sa screeny z wersji gold. A to o czym mowie:odleglosc dosc spora ale tekstury i tak ssa http://www.valhalla.pl/img.php?id=52200A tu prosze bardzo blisko. . . skandal! http://www.valhalla.pl/img.php?id=51675mam nadzieje, ze to nie zrzuty z wersji ktora jedzie do tloczni.
Nie jestem w stanie otworzyć żadnego filmiku w HD ze swoim netem, ale czy dopuszczacie możliwość, że celowo zmniejszono roździelczość w trakcie „cutscenek” jeśli mają trwać tak długo ?
Nigdy o tym nie myslalem, ale nie wydaje sie to niemozliwe. Skoro ma byc ich zatrzesienie i maja byc tak dlugie. To by mialo sens mysle, ze mogli zrobic cos takiego.
Taki motyw nie ma generalnie sensu, gdyż przerywniki są liczone na silniku gry. Obniżenie rozdzielczości nie przekładałoby się na ich „objętość”.
I bardzo dobrze :)A co do samej kwestii tekstur. . . podzielam zdanie piszących, że są one kiepskie. Ja ciekaw jestem co tam Koji upchał na ten BR-DL, bo jeśli tekstury są takie marne. . . Sprzydałoby się kilka shaderów zastosować. Skoro to PS3 takie mocne :). Miejmy nadzieję, że ostatecznie graficznie będzie ta gra prezentować się lepiej. . .
Ja tylko chciałbym zauważyć, że fotki które wrzucam(y) są jpegami w dodatku często je zmniejszam, żeby nie dawać wam krów wielkości 1. 5 mega (a i takie się zdarzają) oczywiście nie przekraczam granicy kiedy już foty tracą na jakości (przynajmniej przy normalnym oglądaniu, chyba, że ktoś zacznie z lupą analizować) – ale tak czy inaczej fotki są do oglądania a nie wyciągania wniosków o tym „jak to będzie wyglądać w rzeczywistości”. To wyjdzie dopiero w praniu 😉
Obejrzyj film do którego linka podałem. On jest w 1280-720 więc jakość wystarczająca. I na nim widać jak ochydne są tekstury, szczególnie gdy Snake spotyka tego małego robocika podobnego do jakiegoś Rexa 😉 (Pewnie jeden z Metal Gearów z poprzednich części). Nie chodzi o jakość screenów (nie jesteście jedyni w internecie i potrafię poszukać screeny na innych portalach) ale o fakt, że kontrast pomiędzy świetnie wymodelowanym i oteksturowanym Snakiem, a teksturami otoczenia jest zbyt duzy. Wygląda to po protu śmiesznie.
Dobrze, dobrze tylko nie róbcie świętych wojen o Metal Geara. Wygląda jak wygląda trudno 😉