Gier roleplaying w klimatach fantasy nigdy za wiele. Do takiego wniosku doszli zapewne Belgowie ze studia Larian. Twórcy Divine Divinity i Beyond Divinity postanowili przypomnieć graczom stworzone przez nich uniwersum. W Divinity II: Ego Draconis powracamy do krainy Rivellon jako potężny „Dragon Lord” – zabójca smoków który… potrafi przybrać postać stworzenia na które poluje. Autorzy obiecują rozbudowaną, epicką fabułę i świetną oprawę wizualną. Będziemy też mieli możliwość rozwoju postaci – pojawią się osobne, rozbudowane statystyki dla człowieka i smoka. Do tego oczywiście dochodzi cała masa sprzętu (w tym także magicznego) do zdobycia – broń, pancerze i tak dalej. Poniżej możecie obejrzeć pierwszy filmowy zwiastun z tej produkcji. Zapraszamy także do pierwszej galerii Ego Draconis.
Divine Divinity II: Ego Draconis w wersji na platformę PC i Xbox 360 pojawi się na sklepowych półkach w drugim kwartale przyszłego roku.
OMFG ! Jeżeli nie będzie tak krótka i zbugowana jak Too Human TO BĘDZIE MUROWANYM HITEM !!!
No, ale tych wygibasów podczas walki mogłoby być trochę mnie 😉
Coś w stulu fable 2 Napewno może być hitem!
Hitem to to będzie pod jednym warunkiem. Musi trzymać poziom i klimat z dwóch poprzednich części, a nie okazać się głupawą, arcadową machaczką mieczami, na co się niestety zanosi. . . Cóż, ja w każdym bądź razie mocno trzymam kciuki. Dwie poprzednie części to jedne z moich ulubionych cRPG.
A ja nie grałem w poprzednie części więc nie wiem na co stać ten zespół w kwestii jakości fabuły czy zadań pobocznych. Z filmu dowiedziałem się kilku rzeczy – Panowie są chyba zafascynowani peestrójkowym crapem Lair dodając do rozgrywki możliwość przemiany w smoka. A sama walka nie podobała mi się absolutnie. Zbyt dużo tandety by mogło przykuć moją uwagę. Zobaczymy jak wyjdzie i czy kwestia fabularna jest utrzymana na odpowiednim poziomie.