Call of Duty 2 zrecenzowany
Infinity Ward przenosi Juliana Wieczorkiewicza w realia Drugiej Wojny Światowej. Oto jego raport z pola bitwy.
Resident Evil What?
Brytyjska gazeta Official Nintendo Magazine sugeruje, że w przyszłym miesiącu, zdradzi kilka sekretów enigmatycznego projektu: Resident Evil Wii. Czy redaktorzy wiedzą coś, o czym my nie wiemy?
Call of Duty 2 rozstrzelany
Drugi grudnia 2005 roku. Na Starym Kontynencie odbywa się premiera Xboxa 360. Wraz z nim ukazuje się Call of Duty 2. Rusza ofensywa na sklepy. W specjalnym wydaniu programu „Gry Wojenne” o dramatycznym starciu opowiada Julian Wieczorkiewicz.
Gejmboj od Majkrosoftu coraz bliżej?
Zune? A cóż to za nazwa?! Chyba dziwniejszej (albo jak kto woli - głupszej) już nie dało się wymyślić. A jednak ponoć tak ma się nazywać nowa, przenośna konsolka Microsoftu.
Grim Fandango w kinach?
Radujcie się fani Manniego Calavery i Tima Burtona! Taki duet musi przynieść sukces, prawda? Zresztą - kto widział Gnijącą Pannę Młodą na pewno dopatrzył się w niej wpływów genialnego dzieła Tima Schafera.
Monster Hunter powróci
Capcom zwierzył się japońskiemu magazynowi Famitsu, że pracuje nad sequelem popularnej gry akcji z elementami RPG. Szykuje się jeden z pierwszych prawdziwie online-owych tytułów na PlayStation Portable.
Stylowa jazda po raz trzeci
Na Livie pokazał się dzisiaj nowy dodatek do wyścigów Project Gotham Racing 3. Style Pack to zestaw nowych zabawek dla dużych chłopców. Do zassania.
Czekanie w rytmie Gothic
Niemcy zaskoczyli świat naprawdę dobrą grą RPG. Kolejna część była jeszcze lepsze. Nic dziwnego, że wszyscy czekamy z zapartym tchem na trzecią odsłonę Gothica!
Polacy w Call of Duty 3!
Studio Treyarch poinformowało, że w trzeciej części sagi Call of Duty pojawią się wojska kanadyjskie i... polskie! Wydarzenia kampanii alianckiej opierać się będą na słynnym filmie „O jeden most za daleko”.
Sony wycofuje reklamy PSP
Przedwczoraj pisałem o kontrowersyjnej reklamie Sony PlayStation Portable, która wywołała poruszenie na całym świecie swoim rasistowskim wydźwiękiem. Zamieszanie trwało kilka dni, a dziś Sony reklamę wycofuje i przeprasza.