W wywiadzie dla serwisu Next Generation, szef studia, Jose Resnick, poinformował, że jego firma jest bardzo zadowolona z pracy na konsolach nowej generacji, lecz najbardziej wymagającą platformą do tworzenia gier jest PlayStation 3. Jak podaje Resnick, Pandemic zdecydowali się przede wszystkim wspierać PlayStation 3, ponieważ opracowywanie na nią gier jest nie lada wyzwaniem, a samo SONY okazało się bardzo pomocne przy tworzeniu nowych tytułów.
W dalszym ciągu nie wiadomo, czy Mercenaries 2: World in Flames ukaże się na Xboxie 360. Resnick ani nie zdementował, ani nie potwierdził plotek o konwersji. Przyznał natomiast, ze Pandemic uwielbia Xboxa 360 i opracowuje obecnie aż 6 tytułów na konsole nowej generacji, z czego jednym z nich jest Mercenaries 2. Dodatkowo dodał, że jego firma od zawsze znana była ze wspierania kilku konsol jednocześnie. Czyżby jedną z tajemniczych 5 gier była Mercenaries 2 na Xboxa 360? Czas pokaże.