Choć pecetowe Modern Warfare 2 nie zaliczy ostatecznie opóźnienia, gracze nie mają powodów do radości. Zgodnie z naszą wczorajszą informacją, w grze zabraknie serwerów dedykowanych. Wieść ta tak rozzłościła fanów serii, że stworzyli oni oficjalną petycję, w której domagają się zmian w organizacji rozgrywek sieciowych. W chwili pisania tej wiadomości pismo zostało podpisane przez 91,5 tysiąca osób. Mało tego, dość szybko powstały produkcje podobne do tej (tylko dla osób dorosłych!):
W oczekiwaniu na premierę polecamy lekturę naszej zapowiedzi Modern Warfare 2.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Jak zdobyłem w MW maksymalny poziom to najlepsza zabawa była w zmianie ustawień gry i stawianiem dedykowanych serwerów. Miło popatrzeć że 92221 osób podziela moje zdanie. Choć wątpię aby miesiąc przed premierą gry dodali nowe możliwości
Jezyk powszechnie uznawany za wulgarny wiec zamiast cytowac odsylam do 1min 45sek na filmiku pod newsem. To chyba najlepsze podsumowanie tematu ;)Z drugiej strony wcale sie nie dziwie, ze nie chca inwestowac dodatkowej kasy w wersje PC. Chyba wszyscy pamietamy jak IW informowalo o rekordowych wynikach piracenia pierwszej czesci. Moze sie po prostu nie oplaca? Przeciez nie ma wazniejszego wskaznika niz koszt/potencjalny zysk.
„Nie płacz, niedługo wychodzi Bad Company 2” ! 😀 najlepszy tekst
jakos nie wydaje mi sie zeby wersja pc nie byla oplacalna cherub. Nie umieszczenie serwerów dedykowanych moze ich jednak sporo kosztowac, wiekszosc ludzi ktorych znam wycofalo zamowienia na mw2. Bez serwerow dedykowanych ta gra to tylko single player, lagi na multi beda nie do zaakceptowania.
Gram na konsoli, z tymi lagami to przesada. Owszem bywają, ale nie częściej niż na PieCu.
Kenitan to nie kwestia opini tylko danych i odpowidniej kalkulacji. Niestety chyba nie poznamy nigdy calej prawdy bo nie ma wynikow sprzedazy pierwszej czesci z rozbiciem na platformy. Wiadomo, ze do Maja 2009 sprzedano 13mln kopii na calym swiecie. Wiadomo tez, ze w samych Stanach do stycznia 2008 sprzedano 7 mln kopii. Co wazne podano sprzedaz na PC – smutne 383 tysiace. Mamy zatem orientacyjnie udzial wersji PC w sprzedazy. Wniosek prosty – sprzedaz na PCta to mniej niz 6% ogolu!Wiadomo tez, ze Infinity Ward spazylo sie na PCtach przy pierwszym MW:”We pulled some disturbing numbers this past week about the amount of PC players currently playing Multiplayer. . . . What wasn’t fantastic was the percentage of those numbers who were playing on stolen copies of the game on stolen/cracked CD keys of pirated copies. „Dlatego wcale nie bylbym zaskoczony gdyby szefostwo (i to chyba bardziej Activision niz IW) podjelo decyzje o wydaniu wersji PC bez dodatkowych funkcji, ktorych opracowanie tez wymaga czasu/kasy. EWENTUALNIE caly ten apel/cyrk potrwa kilka dni a przed sama premiera Activision oglosi, ze pod presja graczy i „DLA GRACZY” zmienili zdanie i dedykowane serwery beda dodane w patchu 😉 W ten sposob dzien premiery jest ten sam co na konsolach i nie ma opoznien = kase juz mozna liczyc. Dodatkowo odpowiadaja na apel graczy = Activision bohaterem a darmowa reklama (na googlach juz topuje info o braku dedykowanych serwerow w MW2) tez sie przyda. No ale my tu gadu gadu a zycie swoje, Prestige Edition (ta okropnie droga z noktowizorem) w wersji na X’a i PS3 wysprzedala sie pod koniec wrzesnia. Widac na klientow Activision narzekac nie bedzie. Niezaleznie od tego czy beda wsrod nich PCtowcy. . . czy nie.