Mówcie co chcecie. Krytykujcie jeśli musicie. Nasze szczęki i tak z hukiem uderzyły o podłogę po przejrzeniu fotek z nadchodzącego dzieła studia Gearbox. Gorąco polecamy tę galerię!
Pulse Riffle, Pulse Riffle, choć tu do mnie maleńka ;] Wygląda naprawdę spoko, jedynie czego można sie czepnąć to zbliżenie na aliena, wygląda jakoś tak. . . . jak bohater filmu BDSM a nie stwór w chitynowym pancerzu.
Fajnie to wygląda. Szczególnie podoba mi się przywiązanie do detali. Scena z hangaru Sulaco wygląda jak wyjęta z filmu. Podobnie zresztą jak laboratorium. Zwróćcie uwagę na stoły, meble i szpargały. Niesamowite. . . Co mnie zastanawia, to motion detector. W obydwóch AVP, jak mi się zdaję, był wyświetlany na HUDzie, tutaj sprawa wygląda tak, że trzeba go będzie trzymać w jednej ręce a w drugiej najwyżej pistolet. Nie mówię, że to źle, szczególnie jak twórcy dobrze to rozwiążą i zbalansują, ale pamiętam, że w kampanii Marine nieustanne pikanie tego urządzonka mocno mi podwyższało puls i mam nadzieję, że w tej grze też nie będzie trzeba iść na jakieś straszne kompromisy żeby posłuchać tych upiornych pików
Wygladaja mega-klimatycznie! Oby nie byly to prerendery – wielce bym zalowal.
Ulala zapowiada się ciekawie no nic pozostaje nam tylko czekać na więcej screenów i jakieś gameplaye
No nareszcie doczekalismy sie klimatycznego tytulu z Aliensami, jak grywalnosc bedzie szla w parze z grafika to bedzie niezly hicior !
Podobno grafiki pochodzą z bardzo wczesnej wersji gry. Końcowy produkt ma wyglądać o wiele lepiej.
nareszcie. . .
Nareszcie !
pieknie! oby to byly screeny z gry, i jeszcze jesli to wczesna wersja to juz wogole mega sie zapowiada
Pulse Riffle, Pulse Riffle, choć tu do mnie maleńka ;] Wygląda naprawdę spoko, jedynie czego można sie czepnąć to zbliżenie na aliena, wygląda jakoś tak. . . . jak bohater filmu BDSM a nie stwór w chitynowym pancerzu.
Fajnie to wygląda. Szczególnie podoba mi się przywiązanie do detali. Scena z hangaru Sulaco wygląda jak wyjęta z filmu. Podobnie zresztą jak laboratorium. Zwróćcie uwagę na stoły, meble i szpargały. Niesamowite. . . Co mnie zastanawia, to motion detector. W obydwóch AVP, jak mi się zdaję, był wyświetlany na HUDzie, tutaj sprawa wygląda tak, że trzeba go będzie trzymać w jednej ręce a w drugiej najwyżej pistolet. Nie mówię, że to źle, szczególnie jak twórcy dobrze to rozwiążą i zbalansują, ale pamiętam, że w kampanii Marine nieustanne pikanie tego urządzonka mocno mi podwyższało puls i mam nadzieję, że w tej grze też nie będzie trzeba iść na jakieś straszne kompromisy żeby posłuchać tych upiornych pików
Boże, żeby tylko był klimat jak w pierwszym AVP