Jako stary wyjadacz Diablo stwierdzam, ze fotki sa stylowe i oryginalne. Mam nadzieje, ze po niewypale w wypale jakim bylo Diablo 2 (mimo wszystko gralem jak opetany) , ta czesc bedzie wspaniala. No coz lekko stwierdzam, ze 10 mln sprzedanych egzemplarzy w 4 miesiace ;]
Moim zdaniem już Diablo II zgubił fantastyczny klimat swego poprzednika. Te screeny przywodzą mi raczej na myśl gry ze świata Guild Wars, Warcrafta lub nowego StarCrafta. Wygląda na to, że Blizzard postanowił zunifikować styl pomiędzy swoimi tytułami poprzez użycie tej samej cukierkowej palety i przerysowanych proporcji (te naramienniki!). No i czy naprawdę dzisiaj jest jeszcze potrzeba ograniczania w tak znaczący sposób liczby polygonów? Nawet staruszek Guild Wars ma znacznie więcej, wygląda porównywalnie bądź lepiej (szczególnie Nightfall i Eye of the North), a śmiga na sprzętach sprzed 5. lat. No cóż, chyba po prostu jestem zawiedziony. Ktoś moje sentymenty podsumował tą ładną modyfikacją dwóch screenów D3: http://img299. imageshack. us/img299/7807/itshouldrh5. jpg
Moim zdaniem już Diablo II zgubił fantastyczny klimat swego poprzednika. Te screeny przywodzą mi raczej na myśl gry ze świata Guild Wars, Warcrafta lub nowego StarCrafta. Wygląda na to, że Blizzard postanowił zunifikować styl pomiędzy swoimi tytułami poprzez użycie tej samej cukierkowej palety i przerysowanych proporcji (te naramienniki!). No i czy naprawdę dzisiaj jest jeszcze potrzeba ograniczania w tak znaczący sposób liczby polygonów? Nawet staruszek Guild Wars ma znacznie więcej, wygląda porównywalnie bądź lepiej (szczególnie Nightfall i Eye of the North), a śmiga na sprzętach sprzed 5. lat.
Jesli weźmiemy pod uwagę ze każdy unikatowy przedmiot w diablo trzeba z tych polygonów najpierw zrobić to sprawa się trochę wyjaśnia, wszak ogromna ilość przedmiotów do znalezienia to wizytówka tej serii, dlatego, pomimo ze WoW nie podoba mi się w ogole, to tutaj mała ilosc poly rozumiem. . .
Nie wiem jak będzie wyglądać Diablo III,ja widzę na razie screeny nie ma co mówić jaka gra będzie ale już nie będzie takiego klimatu jaki był w 1 czy 2. . .
Jako stary wyjadacz Diablo stwierdzam, ze fotki sa stylowe i oryginalne. Mam nadzieje, ze po niewypale w wypale jakim bylo Diablo 2 (mimo wszystko gralem jak opetany) , ta czesc bedzie wspaniala. No coz lekko stwierdzam, ze 10 mln sprzedanych egzemplarzy w 4 miesiace ;]
hmm jakieś bajkowe te screeny, blizzard co to ma być 🙁
Moim zdaniem już Diablo II zgubił fantastyczny klimat swego poprzednika. Te screeny przywodzą mi raczej na myśl gry ze świata Guild Wars, Warcrafta lub nowego StarCrafta. Wygląda na to, że Blizzard postanowił zunifikować styl pomiędzy swoimi tytułami poprzez użycie tej samej cukierkowej palety i przerysowanych proporcji (te naramienniki!). No i czy naprawdę dzisiaj jest jeszcze potrzeba ograniczania w tak znaczący sposób liczby polygonów? Nawet staruszek Guild Wars ma znacznie więcej, wygląda porównywalnie bądź lepiej (szczególnie Nightfall i Eye of the North), a śmiga na sprzętach sprzed 5. lat. No cóż, chyba po prostu jestem zawiedziony. Ktoś moje sentymenty podsumował tą ładną modyfikacją dwóch screenów D3: http://img299. imageshack. us/img299/7807/itshouldrh5. jpg
Jesli weźmiemy pod uwagę ze każdy unikatowy przedmiot w diablo trzeba z tych polygonów najpierw zrobić to sprawa się trochę wyjaśnia, wszak ogromna ilość przedmiotów do znalezienia to wizytówka tej serii, dlatego, pomimo ze WoW nie podoba mi się w ogole, to tutaj mała ilosc poly rozumiem. . .
Nie wiem jak będzie wyglądać Diablo III,ja widzę na razie screeny nie ma co mówić jaka gra będzie ale już nie będzie takiego klimatu jaki był w 1 czy 2. . .