W Internecie zebrała się już spora liczba graczy, którzy narzekają na sposób wyświetlania obrazu przez grę. Chodzi tu o tryb widescreen, w którym przycinana jest część obrazu. Przez ten zabieg kawałek postaci gracza zostaje ucięty a sam obraz sprawia wrażenie jakby był wyświetlany na minimalnym zbliżeniu. Sprawa ponoć dotyczy wersji na komputery osobiste i na Xboxy 360.

Pikanterii dodaje jej fakt, że jeden z głównych programistów pracujących przy grze obiecywał, że w 16:9 nie będzie mowy o żadnym przycinaniu, obraz nie będzie ani rozciągnięty ani spłaszczony a gracze zobaczą nie mniej a więcej. W tej chwili, pomimo założenia przez rozgoryczonych graczy odpowiedniego wątku na forum 2K Games, ani wydawca ani autorzy gry nie skomentowali całej sprawy. Może nadal leczą ból głowy, który został po oblewaniu premiery gry?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. ? Dla mnie to jakaś nowość. Nie mam żadnego wrażenia „zbliżonego obrazu” na 16:9 (a właściwie 16:10). Może dlatego, że nie mam porównania do 4:3. Porównywał ktoś obydwa tryby?Dla mnie szukanie dziury w całym 😉

  2. A tu jeszcze inna informacja na temat BIOSHOCK: BIOSHOCK na PS3?”Znowu plotki i ploteczki na temat Bioshocka na konsolę Sony? Tym razem wszystko wygląda na grubszą „aferę”. Otóż jeden z dociekliwych graczy zaglądnął do pliku konfiguracyjnego PeCetowego dema gry. Konkretnie chodzi o plik znajdujący się tu: Program Files/2k Game/Bioshock demo/Content/config. ini. Co tam zobaczył? Sprawdźcie w rozwinięciu newsa. [Console] ;; Console (XBox360, PS3) specific settings ;; StreamingDynamicFloatingLimit: ;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level ;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is ;; available as long as the total memory allocated by the game is less than ;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and ;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed ;; budget . . . niedbałość i roztargnienie programistów, czy Bioshock naprawdę zmierza na PS3? „

  3. Heh przypomina mi sie Deus Ex Invisible war na PC – tam ekipa robiaca port (sic!) z Xboxa pozostawila wszystkie configi i inne ustawienia z xboxa, nawet nazwa Xboxa sie pojawiala w configach. . A tutaj – hmm no ja sie nie zdziwie jesli PS3 tez dostanie bioshocka – to chyba tylko potwierdza taka ewentualnosc.

  4. Jak już pisałem wcześniej, Bioshock był w znacznym stopniu sponsorowany przez MS. Ten fakt już raczej sam w sobie wyklucza ewentualność portu na PS3. MS zawsze traktował Bioshocka jako swój exclusive a kasa jaką w niego ładował tylko ten stan rzeczy pieczętował.

  5. Ja przycinania obrazu nie zauważyłem ale szczerze mówiąc nie mogę powiedzieć, że jestem zawiedziony Bioshock ale myślałem, że będę bardziej oczarowany. Grafika jest ładna, ale poziom Gearsów to nie jest. Klimat jest przedni, to fakt – to najmocniejsza strona gry – jest masa wstawek, które udowadniają, że twórcy dopieścili swój produkt – pani niańcząca wielki rewolwer rządzi. Jednak muszę przyczepić się do tego że jakoś zupełnie nie rusza mnie los bohatera – jest dla mnie łapą z gnatem. . . już w Darkness jakoś bardziej utożsamiałem się z postacią. Do tego walki są ciut zbyt chaotyczne jak na mój gust i uważam, że zmarnowano potencjał, jaki był w designie przeciwników. Sam pomysł to rewelacja – lekarz w fartuchu, czy uczestniczka zabawy karnawałowej z nożami zamiast łap. . . Jednak są zbyt plastikowi – wszędzie bump mapping (jeśli to ten efekt odpowiada za błyszczące powierzchnie). . . gdyby twórcy poszli w kierunku stylistyki Silent Hill lub nawet Resident byłoby chyba fajniej. . . Wyjątkiem jest Little Sister i Big Daddy – ta parka faktycznie rządzi. Ale czegoś brakuje. . . wydaje mi się, że nakręcono zbyt wielki HYPE na ten tytuł. Ludzie spodziewali się św. Gralla gier w tym roku a jest świetny shooter FPS z klimatem i nowymi rozwiązaniami – to już rewelacyjny wynik ale ja spodziewałem się po prostu tego, że Bioshock zmiecie mnie z powierzchni ziemi. No i zastanawia mnie jedno – dlaczego mając Bioshocka 4 dzień z rzędu gram w Residenta 4 na Wii. . . A muszę powiedzieć, że od zawsze byłem fanem grafiki HD i uwielbiam ładne gry. Tak się mi rozpisało. Pozdrawiam 🙂

  6. Importowałeś grę za pomocą teleportacji czy jak (a może mieszkasz na Zachodzie)? Czwarty dzień grania a w Polsce wciąż czekamy na ten tytuł. . .

  7. Może mnie ktoś pocieszyć??? 🙁 Próbuję od 3 dni pobrać demko Bioshock i za każdym razem sytuacja się powtarza: napisane jest coś w stylu „Nie można pobrać wersji demonstracyjnej gry z bieżącej lokalizacji” (Polska, zmieniałem już na UK i USA). . . O co chodzi? :/ Miał już ktoś tak? Od razu mówię, że nie przerabiałem konsoli, mam konto silver.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here