Burnout 5 na PlayStation 3 nie tylko będzie wspierał rozdzielczość 1080p, ale wykorzysta również możliwości jakie dają czujniki ruchu w SIXAXIS-ie. Po kraksie, wychyleniami pada będzie można kontrolować gdzie poleci wrak, blokując tym samym drogę rozpędzonym przeciwnikom. Wersja na konsolę SONY dostanie również kilka innych tajemniczych opcji, których zabraknie w wersji na Xboxa 360. Oba systemy wykorzystają dobrodziejstwa kamery, filmującej graczy podczas wyścigów.
Alex Ward twierdzi, że architektura PlayStation 3 idealnie nadaje się do odwzorowania skomplikowanej fizyki podczas wypadków. Sam system jazdy nie zmieni się jakoś diametralnie w porównaniu do poprzednich części. Nadal liczyć będzie się opętańcza jazda w ruchu ulicznym. Natomiast arena rozgrywki, czyli miasto Paradise City, wielkością dorówna 15 trasom z poprzednich Burnoutów.
Bardzo dobrze ze sony ma takiego sojusznika! To juz kolejny wydawca, ktory zamiast skarzyc sie na architekture playstation 3- chwali ja. Tak trzymac!
Oby szlo dalej do przodu wierze w mozliwosci nowej konsoli ony:)
W koncu Sony znalazlo kogos kto ich wepsrze 🙂 W sumie juz dawno bylo wiadomo o tym, ze Burnout projektowany jest w pierwszej kolejnosci na maszyne Sony, a wersja na X0 gra role drugorzedna, ale nie spodziewalem sie, ze Criterion az tak pozytywnie zaskoczy posiadaczy PlayStation 3 🙂
Pochwały swoją drogą ale to troche dyskryminacja x360. . . Przecież co z tego że te konsole ze sobą konkurują?! Gracze obu platform powinni dostać taki sam produkt a nie jakiegoś „ekskljuzifa” na PS3 (chodzi mi o te śmieszne detale typu „filmowa kamera”). . .
Ale ci to też przeszkadza. Twoje myślenie jest błędne to równie dobrze wszystkie gierki z konsol powinny wychodzić w tym samym czasie na wszystkie platformy, np. taki Motorstorm(Powinien być na X360, Wii i najlepiej jeszcze na DS 😛 )
Akurat kamerę wykorzystaja obie wersje gry. A reszta. . . oprócz 1080p i SIXAXISa to niewiadomo czego mozna się spodziewać.
to było do przewidzenia przecież podobnie będzie z BLACK2. . . pieniąchy robią swoje. . .
pieniachy akurat poki co bardziej pompuje Microsoft wiec to co mowisz troche nie ma sensu dragoonus
Może są lojalni, honorowi, może chca mieć czyste sumienie bądź pełne sakiewki. Ważne żeby gra wskoczyła na nastepny poziom, a nie wtórowała poprzedniczkom.
Same pierdoły a nie róznice 🙂 tak samo jak wersja Lost Planet z X360 i PC. Tylko zboczeńcy zobaczą różnicę. Masakra co teraz się dzieje. Kiedyś nie było tego problemu. Była Amiga i się grało 🙂
masterek – chyba nie przeczytałeś newsa, bo sterowanie wrakiem po kraksie za pomocą SIXAXIS’a to zauważalna różnica. 😛
masterek – dokładnie, swięte słowa. Jak słysze ze niektórzy narzekają na brak aa4 czy tez 4343 to mnie smiech zalewa bo fascynacja do gier przemienia się w jakies chore wybrzydzanie
Ano tak juz obecnie jest. Dzieciaki skaczą sobie do oczu i bronią tytuły na posiadaną platformę. Bo tagra ma więcej kolorów. . a jego jedną plansze więcej. . . . itp itd. . . Gdy sięgnę pamięcią do czasów PSXa to nie było tego problemu. A to co się teraz porobilo przyprawia o zawrót głowy ! Juz biegnę po PS3 żeby SIXAXIS’em kierować po rozwałce auta. Przeciez to moje marzenie:P Dobra spadam grac w CS Source:P na 32 ‚ LCD a Xbox360 sobie stoi i czeka na konkretne tytuły. . . .
A to dopiero poczatek. 😀 Kazda kolejna generacja gier na PS3 bedzie zostawiac w tyle te z X360. I ten x360 bedzie sobie tak stal i stal czakajac na „konkretne tytuly”. A tak przy okazji PS3 w trzecim tygodniu sprzedazy w UK sprzedalo sie lepiej niz x360. 17000 szt. do 11000 szt. i to mimo roznicy w cenie £150. Ciekaw jestem jak bedzie wygladala sprzedaz jak PS3 stanieje. Pozdrowienia dla fanboyow x360 od fanboya PS3. 😀
Z tym że trąbili o spadku popytu na PS3 o 85 % w Anglii zaraz po premierze. Obecnie nie ma w co grać na X360 co dopiero na PS3. Gry zaczynają wychodzić. . ale bardzo wolno na obie platformy. Jedynie plan wydawniczy na ten rok trzyma mnie przy konsoli. Będzie wiele wspaniałych gier na obie platformy. Mimo że mam konsole kupię z czasem wypasionego PC. Komputer to jednak komputer. . .
—> black8jac oto najnowsze wyniki sprzedaży:Japonia:Xbox – 360 380 tys. Nintendo Wii – 2. 16 mlnPS 3 – 880 tys. Nintnedo DS – 16. 32 mlnPSP – 5. 43 mlnStany Zjednoczone:Xbox 360 – 6. 09 mlnNintendo Wii – 2. 64 mlnPS3 – 1. 42 mlnNintendo DS – 11. 83 mlnPSP – 8. 07 mlnReszta krajów:Xbox 360 – 3. 27 mlnNintendo Wii – 1. 96 mlnPS 3 – 910 tys. Nintendo DS – 12. 16 mlnPSP – 7. 59 mlnPrawda jest taka że to USA napędza rynek a tam widac dominację X360 nad PS3. Reszta krajów mówi podobnie. . . . Jedynie Japońce są wierni soniaczowi.
Zapomniales dodac ze premiera X360 byla pod koniec 2005 roku. Czyli ma rok przewagi. Ja podalem dane jak sie konsole sprzedawaly w w trzecim tygodniu spradarzy PS3 czyli od 6-13 kwietnia 2007. Wydaje mi sie ze aktualna sprzedaz jest najwazniejsza. A spadek o 83% brzmi groznie tylko jesli sie nie bierze pod uwage danych przed spadkiem. Bede sie streszczal, sprzedaz PS3 spadla o 83% a mimo to sprzedaje sie lepiej niz X360. ups! A dane sprzedazy „to date” mozemy porownac za rok. Pozdrowienia „8”
A jesli chodzi o plan wydawniczy PS3 to zaczyna robic sie bardzo rozowo. Kupuje reguralnie PLAY, PSM3, Playstation Magazine, EDGE i prenumeruje psx Extreme z Polski. I lista zapowiedzi na PS3 jest coraz wieksza sczegolnie wrzesien, pazdziernik wyglada smakowicie. Playstation zacznie zamiatac rynek ponownie juz niedlugo. „8”
Wrzesien wyglada smakowicie. . . pazdziernik. . . grudzien 2008, drugi kwartal 2012 jeszcze sie ladnie prezentuje. Tak sobie mozna pisac w nieskonczonosc. Wazniejsze jest to, co konsola soba reprezentuje teraz, a nie co bedzie mogla pokazac za kilka-kilkanascie miesiecy, kiedy bedzie juz prawdpodobnie po obnizce ;]
Na każdej platformie jest w co grać. Nawet PSP nieźle sobie radzi. A tak w ogóle najlepiej radziła sobie Amiga i kropka 🙂 AMIGA POWER. Przyjaciółka zawsze będzie rządzić