Programiści z ukraińskiego studia GSC Game World już mogą raczyć się pysznym kawiorem i otwierać butelki z szampanem Sowietskoje Igristoje. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl od momentu premiery w marcu ubiegłego roku znalazł już ponad 1.6 miliona klientów. Przygody Stalkera oparte dość luźno na prozie Arkadija i Borysa Strugackich („Piknik na skraju drogi”) najbardziej podobały się graczom z Rosji i Ukrainy. W krajach byłego Związku Radzieckiego sprzedało się około 950 tysięcy kopii gry. Na zachodzie S.T.A.L.K.E.R znalazł ponad 700 tysięcy nabywców.

GSC Game World szykuje już kolejną odsłonę Stalkera – Clear Sky, która ma opowiadać o wydarzeniach poprzedzające te znane z podstawowej wersji gry. „Czyste Niebo” ma pojawić się jeszcze w tym roku. Tymczasem zapraszamy do naszej recenzji S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl oraz zapowiedzi (uwaga spojlery!) Clear Sky.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here