Kampanie reklamowe gier w Polsce trącają od pewnego czasu marazmem. Jeżeli już pojawia się cokolwiek, zazwyczaj są to nudne, robione maszynowo bilbordy promocyjne, zalewające nas reklamy i emitowane do bólu zwiastuny. Czy istnieje szansa, by i na rodzimym poletku ruszyło coś w dobrym kierunku? Jakiś czas temu CD Projekt rozesłał informację prasową, w której mogliśmy przeczytać, że:
„…w godzinach nocnych skradziony został dysk produkcyjny z masterem gry Alpha Protocol oraz plik z kodami aktywacyjnymi. Do zdarzenia doszło podczas przygotowań transportu materiałów do tłoczni. Na teren siedziby CD Projektu wdarł się zamaskowany sprawca i po obezwładnieniu pracowników ochrony przejął przesyłkę. Pomimo sabotażu systemu monitoringu udało nam się odtworzyć przebieg wydarzeń, który prezentujemy poniżej w postaci nagrania z kamer przemysłowych.„
Wiadomość przekierowuje na tę witrynę, opisana jest też dodatkowym komentarzem: „Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje, poszlaki a nawet domysły na temat kto i dlaczego mógł się dopuścić takiego aktu sabotażu, piszcie na alphaprotocol@cdprojekt.com. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że sprawą zajmuje się specjalnie wyznaczony zespół taktyczny, który jest już na tropie sprawcy! Dla osób, które pomogą nam w rozwiązaniu tej sprawy, przewidujemy cenne nagrody„.
Wobec samego Alpha Protocol można mieć pewne obawy, o czym możecie przeczytać w tekście autorstwa Katmaya. Do premiery gry został nieco ponad tydzień, liczymy więc, że na tym CDP nie poprzestanie…