W dobie znakowania dowolnej produkcji seryjnej kodem kreskowym lub 2D, nieodzownym narzędziem wieńczącym ten proces jest drukarka etykiet marki Zebra.
Jak łatwo się domyśleć awaria tego typu urządzenia jest jednoznaczna z zatrzymaniem produkcji a już co najmniej łańcucha logistycznego na poziomie produkcji. Firma od pierwszej sekundy awarii zaczyna „księgować” straty, a im wydajniejsza była produkcja, tym są one bardziej dotkliwsze.
Zepsuta drukarka etykiet
Najprostszym sposobem rozwiązaniem problemu zepsutej drukarki etykiet jest jej wymian na nową, ale wiąże się to nie tylko z dużymi kosztami, ale również z koniecznością konfiguracji nowego sprzętu. Dodatkowo nie zawsze można kupić odpowiednią drukarkę do etykiet kolorowych „od ręki”, co w efekcie nie eliminuje problemu związanego z przestojem w pracy.
Profesjonalny serwis urządzeń Zebra
Zamiast więc na szybko szukać dostawcy nowych drukarek, zdecydowanie lepiej jest zadbać o ich serwis. Warto na początek wybrać w przypadku drukarek Zebra serwis, który specjalizuje się w takich pracach. Klient może uzyskać niezobowiązującą wycenę, a jeżeli zdecyduje się skorzystać z usług serwisowych, to wszelkie naprawy mogą zostać wykonane bezpośrednio u niego lub w autoryzowanym punkcie firmy Sped-ID. Wieloletnie doświadczenie w branży automatycznej identyfikacji (zarówno w kwestii dostaw sprzętu jak i produkcji etykiet kolorowych) przekłada się na profesjonalne podejście do klienta oraz bardzo konkurencyjne ceny, a bardzo wydajne kanały dystrybucyjne części zamiennych pozwalają nam skracać czasy napraw do niezbędnego minimum. O skuteczności tych działań każdego dnia mają okazję przekonać się nie tylko małe firmy, które w niewielkim stopniu wykorzystują drukarki etykiet, ale też największe zakłady produkcyjne z całej Polski.
Bezpłatna wycena naprawy
Klienci, którzy nie są przekonani do serwisowania zepsutych drukarek zawsze mogą skorzystać z bezpłatnej wyceny kosztów naprawy. Jeżeli nie zaakceptują zaproponowanej kwoty, to bez żadnych kosztów mogą zrezygnować z podejmowania dalszych prac. Wycena oraz sam serwis drukarki mogą się odbywać bezpośrednio u klienta lub w siedzibie wrocławskiej firmy Sped-ID. W takim przypadku wystarczy, że klient skontaktuje się z pracownikami i zleci im odebranie niespranego sprzętu.