Jedna z ciekawiej zapowiadających się pozycji, które w ręce graczy trafić mają w tym roku trafiła na stół operacyjny. W trakcie krótkiego, bardzo bolesnego zabiegu usunięto z niej cały tryb multiplayer. Zdaniem autorów Prototype ich produkcja i tak od początku tworzona była z myślą o przygodzie singleplayer. Choć z zabawą wieloosobową eksperymentowano, sprawdzano jakie opcje, możliwości mogą się spodobać graczom, to koniec końców postanowiono z niej zrezygnować. Twórcy gry doszli do wniosku, że nie są w stanie w odpowiednim czasie sprawić, by prezentowała ona podobny, wystarczająco wysoki poziom, co kampania dla samotnego fana elektronicznej rozrywki. Pomimo podjęcia tej ciężkiej decyzji w jeszcze większym stopniu docenić mamy najważniejsze elementy tej produkcji – jej fabułę, mroczne tajemnice związane z przeszłością naszego bohatera, jego moce i możliwość przechodzenia Prototype na wiele różnych sposobów.
Można żałować, że tak się stało, ale może rzeczywiście wyjdzie to grze na dobre. Lepiej usunąć z niej rozrywkę sieciową niż wysłać do sklepów produkt nieskończony albo pełen błędów. Boli jednak to, że po raz kolejny terminy, pieniądze wygrywają z wizją artysty, artystów. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat wymienionych przed chwilą najważniejszych elementów Prototype, to już teraz zajrzyjcie do naszej zapowiedzi tego tytułu.
Jak gra będzie ciekawa i długa to nie potrzebny jej multipayer, zawsze może wyjść dodatek uzupełniający ją w gre sieciową 😛
To najbardziej oczekiwany przeze mnie obecnie tytułi sprawa multiplayer w ogóle nie wpływa na moje zainteresowanie. To może i lepiej, singiel zapewne będzie dłuższy.
Multiplayer wypadł przez nowatorski pmysł na samą grę. Po prostu taka koncepcja generuje za dużo roboty dla developera, a wydawcy w dzisiejszych czasach nie są pobłażliwi na opóźnienia.
– Nie, nie interesuje mnie. – Tak, nie interesuje mnie. Panowie a nie można było tego pytania zadać prościej i bardziej przejrzyście?”Czy Prototype jest mniej interesujący bez mulitiplayer?”
włąściwie to czemu nei ma odpowiedzi innych niż „tak, nie, nie mam zdania”? Nie wiem co takie trudnego przeszkadza we wprowadzeniu bardziej zróżnicowanych odpowiedzi. a do multi. . . Mysle że to mu nei zaskodzi. Obecnie mamy taki wybór gier multiplayerowych, że niedługo kampianie single-player staną sie tak rzadkie jak tygrysy syberyjskie (a te koty wyginą zupełnie. . ale o nie ta strona). Lepiej niech dopracują SP, które jakoś nei powala, niż wydadzą dwa kiepskie moduły.
Lubimy kiedy główkujecie nad taką sondą 😀
Moze to i lepiej. Po co na sile dodawc multi, do gier ktore tego nie potrzebuja?