Za trochę ponad dwa tygodnie na sklepowych półkach wyląduje jedna z najbardziej intrygujących pozycji tego roku na Xboxa 360. Chodzi naturalnie o Too Human, które ma szansę stać się nowym Diablo (z bronią palną) albo najbardziej przereklamowaną produkcją tego roku na konsolę Microsoftu – PS3 miało już Haze. Naszą relację z testów tego tytułu przeczytacie po kliknięciu w te trzy słowa.

Teraz natomiast przejdziemy do tego, co powiedział Denis Dyack, szef Silicon Knights. Boss studia zdradził, że rozwinięcie postaci do pięćdziesiątego poziomu powinno nam zająć od 50 do 80 godzin zabawy. Za pierwszym podejściem listę płac zobaczymy jednak po piętnastu godzinach. Dopiero rozwijanie naszego bohatera, zbieranie „epic loot” wydłuży zabawę do całkiem sensownej liczby godzin.

Dowiedzieliśmy się również, że prace nad kolejnymi dwiema częściami trylogii Too Human już się rozpoczęły i są dość zaawansowane. Dyack powiedział kilka słów na ich temat. Motywem przewodnim pierwszej części gry jest odkrywanie, w drugiej skoncentrujemy się na zemście, a trzecia oświeci graczy cokolwiek, by to nie miało znaczyć. Prawdopodobnie wszystkie odsłony serii zobaczymy zanim Xbox 360 zostanie zastąpiony przez jego następcę. Wciąż jednak nie wiemy czy tak bardzo tego chcemy, ale wkrótce powinniśmy mieć dla was recenzję pierwszego Too Human. Dowiecie się z niej czy rzeczywiście jest to produkcja warta sto milionów dolarów. Wyglądajcie naszych tekstów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here