Entertainment Software Rating Bard – amerykańska organizacja zajmująca się ocenianiem granic wiekowych dla wydawanych w Stanach Zjednoczonych gier, zamieściła na swojej witrynie grę Quake 3: Team Arena, która rzekomo powstaje na Xboxa 360. Według zamieszczonych informacji, tworzeniem gry zajmuje się Pi Studios – developer, który pracował między innymi nad takimi tytułami jak Halo w wydaniu na Windows Vista, Mercenaries oraz Call of Duty.

Jak informuje serwis CVG, Microsoft postanowił nie komentować tych rewelacji – to samo zresztą uczyniło id Software. Czy zatem na Xboxa 360 zmierza Quake 3? Internet już spekuluje czy chodzi o wersję na Live Arcade (co jest możliwe, bo jak wiemy zniesiony został limit 50MB na maksymalną wielkość gry), bo takie rozwiązanie wydaje się jedyną słuszną decyzją. Pozostaje nam czekać na dalszy rozwój sytuacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

18 KOMENTARZE

  1. Wydaje mi sie, ze robienie singleplayer sie nie oplaci i nie wchodzi to w gre. Zwlaszcza, ze- Quake 3 to byla gra, ktora chylila czolo w kierunku multiplayera,- konsolowy rynek multiplayer rozkreca sie w straszliwym tempie.

  2. Bez przesady :). Te rynki swietnie ze soba wspolpracuja :). Kazdy turniej juz teraz to potyczki konsolowcow i pecetowcow.

  3. gry typu „pro”, czyli FPP stricte na sieciowe granie nigdy nie bedą miały sensu istnienia na konsolach, dopoki nie bedzie do nich myszek. na padowych gałkach najzwyczajniej w swiecie nie da rady tak mistrzowsko i precyzyjnie operować jak na klawiaturze i myszce.

  4. cujo – precyzja precyzją, ale chyba nie widziałeś co potrafią wyczyniać z padem konsolowi pro-gracze w np. takim Halo:)

  5. jedyn: domyślam się, że radzą sobie fenomenalnie. . . . . . co faktu nie zmienia, że 1on1 z kolesiem (nawet na średnim poziomie) na PC byłaby ciężka masakra 🙂

  6. No tak. . . . Ale jaki sens ma to porownanie?To tak samo jakby Sebastiana Loeba postawic w swojej rajdowce przeciw Markowi Webberowi (ktory jest sredniakiem w formule 1) na torze wyscigowym. Kazdy ma swoje narzedzia, ktorymi na codzien pracuje (bolid F1 vs. samochod rajdowy) i kto wygra? 😀

  7. krypton: Twoje porównanie jest słuszne tylko poniekąd bo stawiasz obok siebie dwoch kolesi z innych bajek. tutaj byłaby ta sama bajka tylko inne narzędzia. może trafniej by było porównać dwóch webberów na tym samym torze – jeden jadący F1, drugi subaru imprezą ;)))

  8. Chyba nie, przez takie ulepszenie gierka by straciła na klimacie. Gdyby była na engine DOOM 3 to tak jak Quake 4 to by była zbyt plastikowa.

  9. Osobiście trzymam kciuki żeby tak było. BTW Morrowind byłby również ciekawą produkcją na Live Arcade 😉 Na pierwszego Xboxa został zresztą wydany, lecz szybko o nim zapomniano.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here