Nieważne jak! Grunt, żeby mówili. Ta stara zasada świetnie sprawdza się przy okazji wieści dotyczących gier wideo. Słowa Johna Carmacka z id Software dotyczące działania gry Rage na poszczególnych platformach (patrz Rage działa szybciej na Xboksie 360) wypowiedziane w wywiadzie dla magazynu Edge odbiły się szerokim echem w sieci. Nieczęsto ktoś takiego formatu jak legendarny J.C komentuje to jak mu się „pracuje” z poszczególnym sprzętem. Posiadaczy Playstation 3 zapewne zmartwił fakt, że Rage, który nadal jest w fazie produkcyjnej na ich konsoli nie jest w stanie osiągnąć 60 klatek na sekundę tak jak na platformach: PC i Xbox 360. Teraz jednak pojawiła się informacje przekazana przez samego Carmacka, że gracze mogą się spodziewać „60Hz na każdej platformie”, a na oficjalnym Twitterze Rage pojawiła się taka oto informacja. Może trochę enigmatyczna, ale chyba uspokoi posiadaczy konsoli Sony.
Trzymamy kciuki za Rage, ale my chyba wybierzemy wersję na poczciwego blaszaka.
Ale fajna ta enigmatyczna wiadomość.
No wiadomo, że gracze na każdej platformie będa mieli świetne przeżycia z gry w Rage. Tylko jedni w 30 inni w 60 a pecetowcy z mocnymi maszynami w ponad 100 😉
. . . a na wii 3 😉
A na Wii komunikat „brak obsługi shaderów 3. 0” i wywalenie do dashboarda 😉
Trzeba o swojej grze w miarę często przypominać co by ludzie o niej nie zapomnieli . . . Można i tak.
Ciekawe ile Sony doplacilo za kazda klatke ;
Nic bo Sony z reguły nie płaci 😉 Poza tym S ma głęboko gdzieś id Software i Carmacka
a mnie ta gra nie kręci
Sony nigdy za TO nie płaciło, zawsze bierze za darmo.
A na Wii ile klatek?