Miesiąc temu kolega Krzysztof pisał, że najnowsza gra zatytułowana Rage, produkowana przez zespół id Software pod wodzą Johna Carmacka pod względem wizualnym będzie wyglądała nieco gorzej niż jej odpowiedniki na Playstation 3 oraz przede wszystkim PC. Dlaczego? Winą za taki stan rzeczy obarczono ograniczony nośnik, a nie możliwości samej konsoli. Rage zostanie „wciśnięty” na dwa dyski DVD. Ostatnio Tim Willitis z id uspokoił graczy, że wersja Xboksowa nie będzie ograniczona pod względem zawartości. Co więcej to właśnie „pod X’a” dokonano w grze pewnych, ogólnych zmian. Willitis zdradził, że pierwotnie planowano około 6 zróżnicowanych pustkowi.
Ostatecznie zrezygnowano z tego pomysłu, świat przemodelowano i w grze ujrzymy dwa, ale za to większe tereny. Dzięki temu (przynajmniej w wersji na X360) na każdej płycie ujrzymy jeden obszar. Dzięki takiemu zabiegowi zniknie problem męczącej żonglerki dyskami. id Software twierdzi, że takie przycięcie gry do „poziomu” konsoli Microsoftu nie wpłynie negatywnie na samą rozgrywkę.
W Rage’a zagramy niestety dopiero w 2009 lub nawet na początku 2010 roku.
Widać wystarczą chęci i wszystko da się zrobić :)btw: Podejrzewam że ID dostało jakąś małą reprymendę od Billa
A moim zdaniem Carmackowi smakuje kapusta jaka M$ mu zaserwował 😉
A komu by nie smakowała 🙂
DZIĘ – KU – JEe -MYy (z rytmem przedszkolnym):/