Twórcy gry sieciowej War Rock podpisali umowę z firmą Double Fusion, zajmującą się dystrybucją reklam w grach. Prezes firmy Jonathan Epstein powiedział, że szczególnie atrakcyjna dla jego firmy jest potencjalna grupa docelowa gry, czyli mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat.

W wypadku War Rock współpraca z siecią reklamową ma pójść o wiele dalej, niż ma to miejsce w podobnych grach, gdzie wyświetlanie materiałów promocyjnych jest najczęściej ograniczone jedynie do statycznych obrazów. Klienci Double Fusion będą organizowali turnieje dla graczy, a także firmować swoim logiem rozmaite wydarzenia w wirtualnym świecie.

Umowa z Double Fusion budzi wątpliwości wśród graczy, którzy obawiają się, że inwazyjne reklamy nie tylko zepsują grę, ale również spowodują jej gorsze działanie. Matt Norton, producent War Rock, zastrzegł jednak, że „reklamy są płynnie zintegrowane z grą i nie wpływają na jej ogólny odbiór”.

Reklamy w grach są od paru lat codziennością, zwłaszcza w tytułach o charakterze internetowym. Równocześnie wzbudzają one znaczne kontrowersje. Wielu graczy uważa, że wymóg płacenia za grę i obecność w niej reklam wzajemnie się wykluczają.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here