Produkcją która nie dołączy do krótkiej listy gier posiadających grafikę ostrą niczym brzytwa będzie Resistance 2. Prezes studia Insomniac (Ted Price) udzielił wywiadu serwisowi Eurogamer. Z opublikowanego tekstu dowiadujemy się między innymi, że nowa produkcja studia docelowo działać ma z prędkością 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 720p. Price nie chciał natomiast udzielić odpowiedzi na pytanie o konieczność instalacji tego tytułu na twardym dysku superkomputera. Obiecał jednak, że wkrótce będzie mógł powiedzieć coś na ten temat dodając, że konieczność instalowania gier na PS3 powoli staje się standardem. Czyżby chciał coś zasugerować?
Niezależnie od tego, co chodzi mu po głowie graczy na pewno ucieszy wiadomość, że w Resistance 2 nie zobaczymy ani jednej przerwy na doczytywanie danych (bo będzie się instalował?). Zobaczymy natomiast wsparcie dla usługi HOME i systemu Pucharów, które w japońskiej konsoli są odpowiednikiem Xboxowych Osiągnięć. Sama kampania dla pojedynczego gracza ma zaś być mniej więcej taka długa jak w pierwszej odsłonie tego shootera. Przed konsolą przesiedzimy więc dziesięć-piętnaście godzin zanim na ekranie telewizora pojawią się napisy końcowe. Pamiętajmy jednak, że tytuł ten zapewne nastawiony będzie głównie na zabawę w trybie multi. Takie wnioski wyciągnęliśmy z prezentacji tej pozycji w Londynie. Produkcja ta zapowiada się naprawdę nieźle. My przynajmniej nie możemy się doczekać jej premiery.
Aktualizacja: Według jednego z deweloperów ze studia Insomniac (J. Stevenson) w Resistance 2 jednak nie zobaczymy Pucharów i wsparcia dla usługi HOME. W rozmowie z redakcją serwisu NeoGAF powiedział on, że dołożenie tych opcji do gry zmusiłoby studio do odebrania części zasobów ludzkich tak bardzo potrzebnych przy jej dopieszczaniu. Konieczne byłoby ponowne rozgrzebywanie kodu i pisanie specjalnej łatki (do tytułu, którego jeszcze nie ma na rynku?). Wymyślenie tego czym byłyby Puchary, za co otrzymywaliby je gracze doprowadzić może do opóźnienia premiery tej pozycji czego Insomniac chce uniknąć. Coś tu nie gra. Price mówi jedno, Stevenson mu zaprzecza, a posiadacze PS3 jak zwykle nie wiedzą o co chodzi. Oczywiście kiedy poznamy oficjalne, ostateczne stanowisko studia w tej sprawie napiszemy jeszcze kilka słów na temat Resistance 2.
To ponizajace dla posiadaczy PS3. To ma byc firma, ktora wypuszcza exclusivy?
Dla mnie moze byc w 720p. . . ale w takim razie poprosze FSAA minimum x4.
Uderz w puchaara i tak czekam na FC2 😀
co przez to rozumiesz? jakos nie czuje sie ponizony
Gra prezentuje się na tyle dobrze, że taka rozdzielczość jest zrozumiała. Jeszcze tylko AA i będzie pięknie.
nie ma tragedii. zdecydowana wiekszość gier chodzi w 720p. I co? Jest bardzo dobrze. Po co zwykłemu śmiertelnikowi liczenie linii na ekranie, skoro i tak nie dostrzeże żadnej różnicy w obrazie?
dokładnie przy 32″ to nie ma znaczenia czy 1080p czy 720p, ja już wole by było płynnie i dużo rzeczy na ekranie (720p), niż prawie płynnie i sterylnie jak w 99(1080p)
Czy ktos wie jaka gra poza Lair oferuje grafike w 1080p? Poniewaz o ile mi wiadomo jest to jedyny tytul oferujacy taka rozdzielczosc na PS3. Ja wiem, ze 720p jest fajne, ale gdzie sa gry w full HD?
Chyba zadna. Za to wiekszosc ponizej 720p. Ostatni przyklad „wielki killer Halo” niejaki Haze – rozdzielczosc 576p.
Czytaj newsa uwazniej albo nie zwracaj mi uwagiFirma, ktora jest jedna z podstaw contentu dla graczy PS3 nie potrafi jasno powiedziec – „nie chce nam sie robic Pucharów, nie bedzie wsparcia dla usługi HOME”Jesli to prawda, to jest dla nas ponizajace.
ja tylko zadalem pytanie co przez to rozumiesz. . . ot i tylenie wiem dlaczego odniosles wrazenie, ze „zwracam Ci uwage” :/mow za siebie. . . mi tam wisi czy bedzie jakis home czy nie (pewnie i tak go nawet nie odpale bo to kompletnie nie moje klimaty – nie po to mam konsole), wazne zeby gra byla dobra
oprócz Lair jest jeszcze Virtua Tennis 3, NBA 07, Ninja Gaiden, The Darkness, Full Auto 2 Battlines,Gran Turismo Prologue, coś pewnie jeszcze by się znalazło.
Ninja Gaiden Sigma to 720p rozśiągniete do 1080p. Dziwna praktyka. . ale olac.
Gran Turismo 5: Prologue jeszcze 😛
To trochę dziwne. Domeną PS3 było 1080p i 60 klatek na sekundę. Szkoda że tej obietnicy nie udało się dotrzymać. . .
Kazda gra na PC spokojnie zaoferuje rozdzielczosc full HD. No oczywiscie pomijam rozne LOLe i inne konsolowe konwersje. Ale tak wlasciwie, to od samego pozcatku bylo wiadomo, ze obecne nexgeny sa za slabe do 1080p.