Ostatnia część relacji z Games Convention dotyczy Nintendo. Firma pragnie powrócić na konsolowy tron, dzięki innowacyjnej konsoli Wii. Jak to cudeńko sprawuje się w rzeczywistości?

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułWydawcy a PSP
Następny artykułGod Hand – screenshoty

19 KOMENTARZE

  1. Widzę, że pan Andrzej nie jest zbytnio zachwycony z Wii. Nintendo nie pokazało absolutnie nic nowego, tak pokpić sprawę. . . No cóż, czekamy na Tokio Games Show, wtedy – zacofana Europa może czegoś się dowie. Może. . . Bo komu będzie się chciało tłumaczyć zdania wypuszczone do sieci w języku krzaczkowatym?Ładna była ta miła pani? =P

  2. Żeby tylko nie skończyło się na tym, że żeby grać tym Wiimote trzeba będzie być bardziej dopakowanym niż Pudzian (machanie przez 2h padem) i bardziej precyzyjnym niż saper 😛 Ps. Nie było tam czegoś w rodzaju „sensitivity” ??

  3. nie wiem czemu firmy jak Nintendo czy SONY tak walczą o dominacje na TGS?? przecież rynek europejski jest spory i nie wiem czemu olali sprawę (vel 5 miesieczne demo red steel)

  4. A ja myślałem, że Wiilot to będzie w końcu kontroler, który może zagrozić myszcze. Jednak nasze poczciwe gryzonie są nadal niepokonane! xd

  5. Na pewno dadza mozliwosc regulacji „czulosci” wymiota 😛 To ze trzeba bedzie sie przyzwyczaic jest oczywista – tu na nic sie nie zdadza lata praktyki na padzie. . . Mam nadzieje ze poziom grafiki bedzie jednak lepszy niz w PS2 – mam chrapke na gre ze swiata GW na Wii ale to ma jakos wygladac (choc przede wszystkim bedzie liczyl sie miecz swietlny i precyzja szlachtowania hord szturmowcow 😉

  6. Oj. . . nie udalo sie prezycyjnie sterowac? Coz za zaskoczenie. A teraz dajcie wlasnej babci myszke i powiedzcie by dwuklikiem uruchomila gre. Jakos na drutach babcia pomyka jak maly robocik, a z myszka problemy miec bedzie nieliche. Tak samo tutaj, jest nowe sterowanie, trzeba sie bedzie przyzwyczaic. Pewnie kazdy z was headshoty stukal od razu na padach do ps2 i xboxa, co?

  7. Nie zgodze sie, jesli masz interface w stylu pointer to przesuniecie powinno byc dokladnie w stosuku 1:1, tak jak to byly w przypadku pistoletow to gier.

  8. grah i dboss nie macie racji. Wii miało być zabawką dla każdego, dla całej rodziny – taką „bierzesz w łapy i od razu się bawisz”. Nintendo do znudzenia powtarzało, że wadą pada jest to, że trzeba się do niego przyzwyczajać, a z Wii-mote miało być inaczej. Jest? Nie.

  9. moja babcia nie wie jak obslugiwac pilota. . . sadze jednak, ze pare uwag i sugestii i spokojnie by sobie jednak dala rade. tu bedzie tak samo. wezmie sie do reki, przejdzie tutorial a potem na zwyklego pada juz sie spojrzy 🙂

  10. „No nie czyżby Wii miało być kolejnym niewypałem od Nintendo? (wyznawcy Gacka mnie zjadą 😛 )”nie do konca. . . w ilosci hitow gacek laduje na 2 miejscu (celda, re4, metroid). No i Niny zarabia/zarabialo na tosterach (ms baardzo dlugo doplacalo, zreszta powiedzieli ze beda zarabiac dopiero na 3 generacji). Kontrukcyjnie tez wypada dobrze (konsole nintendo tradycyjnie nie do zdarcia). Szkoda ze N porzucilo tak szybko suportowanie gcn na rzecz dojnej krowy – ds, ale takie zycie. . .

  11. oczywiscie pisze to z calkowicie subiektywnego punktu widzenia gracza ktory na konsole moze przeznaczyc max kilka h w tygodniu i bardziej sie liczy kilka konkretnych pozycji niz ilosc gier. . . co do sterowania to ciekawe czy to przypadlosc zewnetrznych developerow, bo metroid 2 przerobiony pod wiimota podobno zachowywal sie przyzwoicie, tak samo nie bylo chyba klopotow z mario galaxy.

  12. grah, ty piszesz jakie są założenia Nintendo, podczas gdy mielu napisał jaka jest rzeczywistość. Gdy po raz pierwszy wziąłem do ręki wiimote, byłem przekonany, że posługiwanie sie nim to banał, że ludzie się nie znają itp. A uwierz mi, naprawdę nie jest to takie łatwe – tymbardziej mnie to dziwi, bo gram na konsolach nie od dziś. Pewnie to kwestia odpowiedniej kalibracji i dopracowania softu, ale jeśli mówimy o pierwszych wrażeniach to są takie a nie inne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here