INFORMACJA PRASOWA
Warto podkreślić, że gra trafi po raz pierwszy do sprzedaży detalicznej. Dotychczas była dostępna do pobrania wyłącznie za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej. Jednakże zyskała tak wielką popularność, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich fanów sportów motorowych, światowy wydawca Sniper France wraz twórcami Image Space Incorporated postanowili wydać ją w wersji pudełkowej. W Polsce dystrybucją zajmie się Cenega Poland, dzięki czemu również i polscy maniacy szybkości będą mogli cieszyć się pełną, profesjonalnie wydaną wersją tej gry.
rFactor to niezwykle zaawansowana symulacja wyścigów, przygotowana przez wyspecjalizowaną w symulatorach firmę Image Space Incorporated. Dzięki nowemu silnikowi isiMotor 2.0, dynamika i realizm jazdy w grze są naprawdę niepowtarzalne. Cykl dnia i nocy, zużycie paliwa oraz opon, uszkodzenia auta, prędkości identyczne jak na torze Formuły 1, to tylko niektóre z możliwości jakie oferuje gra! rFactor to klasyczne wyścigi torowe z zadziwiającą grafiką i doskonałym dźwiękiem – to marzenie każdego fana prędkości! Ta gra to gwarancja wielu godzin doskonałej zabawy. rFactor to również obowiązkowa pozycja dla wszystkich pasjonatów ścigania się w sieci. Gra oferuje doskonały tryb wieloosobowy stworzony z myślą o społeczności internetowej, a otwarta architektura programu sprzyja tworzeniu modyfikacji. Dla wszystkich osób, które zakupią pełną, polską wersję gry przygotowujemy liczne atrakcje, o których poinformujemy już wkrótce.
Po szczegółowe informacje odnośnie tytułu zapraszamy pod ten adres:
http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3185
Miałem przyjemność gracz. Nie widziałem bardziej hardkorowego symulatora jazdy – to jest po prostu obłęd.
kiedys na blogu Valhalli (wybaczcie nie pamietam kto :P) redaktor pisal. iz dziwi sie , ze nie zostalismy zasypani grami na temat f1. . . coz powiem krotko. zaczyna sie :]
Mhuhuhuhuhu, już widzę ten zalew postów na forach simracingowych, kiedy to okaże się, że masy kubicofanów zakupiły grę w empikach, a tu okazuje się, że nie da się ruszyć z miejsca wciskając gaz do dechy, zakręt zawsze kończy się dzwonem/spinoutem, a w ogóle to nie da się grać na klawiaturze. 😀 To trochę tak, jakby puścić w kinach Top Guna i na fali popularności próbować opchnąć Flight Simulatora. 😉
ja posiłkowałem się „wspomagaczami” przynajmniej na medium 🙂
rFactor – klasa sama w sobie, chyba nie ma bardziej realistycznej gry od tej. A pamiętajcie że F1 to tylko mała część tej gry.