Choć tytuł dwuznacznie sugeruje libację alkoholową to nic z tych rzeczy! Owszem w U-Wars, lub jak kto woli Underwater Wars będzie morze, a nawet Ocean, ale słonej wody. W tych głębinach nasz bohater, płetwonurek elitarnego oddziału US Navy Seals wyposażony w specjalny kombinezon będzie prawdziwym drapieżnikiem. Akcja przenosi nas w niedaleką, mroczną przyszłość wstrząsaną lokalnymi wojnami i aktami terroryzmu, które przybrały niespotykane rozmiary. Aby nie doszło do globalnej eskalacji konfliktów siły NATO podjęły zbrojne działania pod powierzchnią morza.
Underwater Wars to jak zapewnia rosyjskie studio BiArt „taktyczna strzelanina” z kilkoma nowinkami, które nigdy wcześniej nie widzieliśmy, ale o tym już dowiecie się z poniższego materiału wideo w którym jeden z twórców opowiada o grze. Warto jeszcze dodać, że tytuł ten pojawić się ma na komputerach PC oraz konsoli Xbox 360. Wersja na komputery osobiste korzystać ma z dobrodziejstw technologii PhysX, a więc posiadacze kart graficznych z rodziny GeForce 8xxx i wyższych modeli powinni być zadowoleni.
Kiedy zagramy w U-Wars? Tego na razie nie wiemy ponieważ BiArt nie ma jeszcze zachodniego wydawcy. Miejmy nadzieję, że jakiś branżowy gigant zainteresuje się tym projektem. Trzymamy kciuki bo gra wygląda bardzo interesująco i dość oryginalnie.
Warto przypomnieć, że wczoraj mogliście obejrzeć na naszym serwisie galerię screenów i artworków z tego tytułu.
Może i orginalne ale co arabscy teroryści robią w oceanie?
Jak to co? Odkrywają ocean nowych możliwości 😉
Może właściciele innych kart graficznych też pograją. PhysX może działaś w trybie programowym.
Oczywiście, że pograją. Utarło się (a właściwie zostało z czasów AGEIA) przekonanie, że PhysX może działać tylko i wyłącznie z akceleratorem, a tymczasem akceleracji wymaga tylko kilka funkcji, takich jak soft body, cloth czy fizyka płynów. Wszystkie bardziej standardowe funkcje jak detekcja kolizji, fizyka ciał stałych, cząstki czy pola siłowe działają bez najmniejszego problemu na (nawet słabych) CPU. Kiedy gra korzysta z PhysX to korzysta z niego zawsze, niezależnie, czy komputer ma możliwość jego akceleracji czy nie. Jeśli nie, to po prostu niektóre funkcje są niedostępne, ale to nie znaczy, że wykorzystywany jest jakiś inny silnik fizyki czy detekcji kolizji (co zdawała się swego czasu sugerować większość artykułów o Mirror’s Edge). PhysX bez akceleracji (która przecież jest dostępna tylko pod Windows, a sam silnik również po Linuksa, Xboksa 360, PS3 i Wii) po prostu wygląda mniej efektownie, ale zdecydowanie działa.
strzelanina w wodzie? pogielo. .
Ja do swojego Radka 4850 nie mam zastrzeżeń bo i tak u mnie to będzie działać :DA pomysł o walce pod wodą jest bardzo oryginalny, tylko żeby nie było strzelania z broni automatycznej/półautomatycznej bo to już będzie nagięcie wszelkich praw fizyki