Właśnie pojawił się kolejny patch do Sacred 2 – pecetowego hack’n’slasha, który na półki sklepowe trafił miesiąc temu. Najnowszą łatkę do dzieła studia Ascarona pobrać można ze strony GamerShell. Waży ona nieco ponad 600 MB i opatrzona została numerkiem 2.31.0. Zastanawia nas co prawda czemu na przykład nie 2.33.16 albo 2.31.123b, ale ufając twórcom gry nie będziemy dłużej zgłębiać tego problemu.
Głównymi zaletami nowej łatki są drobne usprawnienia w grafice oraz dziesięciu nowych bossów do ukatrupienia. Poza tym, pokonanie pozostałych, zarówno zwykłych przeciwników, jak i tych, co to noszą zaszczytne miano „szefa” powinno stać się teraz trudniejsze. Zaowocuje to również większą ilością przedmiotów, wypadających z pokonanych wrogów. Całkiem nieźle, jak na 2.31.0
Ciekawi nas tylko, czy konsolowa wersja Sacred 2, która już w pierwszym kwartale przyszłego roku powinna ukazać się na X360 oraz PS 3, również będzie miała wszystkie te bajery, czy może „łaciata” epopeja wraz z jej premierą rozpocznie się od nowa.
Odnośnie ankiety: Nie, nie lubię łatek! Ale jeszcze bardziej nie lubię bugów >. < Dlatego to pierwsze to rzecz nie unikniona, jeśli mam zamiar pograć w coś (zwłaszcza w dzisiejszych czasach) bez niszczenia myszki albo wyrzucania monitora przez okno;)
Sacred 2 jest najbardziej zbugowaną grą w historii w jaką grałem, to jest jedna wielka masakra. Co nowy hotfix to coś poprawia a coś pierdzieli. Jedynie to mnie powstrzymuje od dalszego brnięcia w świat, iż gra naprawdę jest przyjemna i tłuczenie hord różnego typu badziestwa daje ogromną satysfakcję :-DNo i może w końcu nie będzie wywalało do łindy średnio co godzinę 😛
Poczekam na wersje konsolowa i pogram z bratem w COOP’a. Do tego czasu pewnie juz PCtowe platne beta testy (zwane przez producenta premiera) sie skoncza i nie bedzie takiego cyrku na X’sie.