Singularity, czyli nowy tytuł od Raven Software ma być grą pełną spiskowych teorii dziejów, niedomówień i tak dalej. Tylko w jednym aspekcie wszystko jest jasne. Produkcja ta będzie wyglądała tak samo na wszystkich docelowych platformach sprzętowych. W wypowiedzi dla serwisu VG247 dyrektor artystyczny tego projektu, pan Jon Zuk przyznał, że Singularity powstaje jednocześnie na Xboksa360, Playstation 3 oraz PC. Grę napędza silnik Unreal Engine 3. Oczywiście twórcy musieli wziąć pod uwagę specyfikę każdej platformy, ale generalnie wszyscy grający w Singularity doświadczą mniej więcej tego samego. Pod tym adresem możecie obejrzeć nowy zwiastun gry od Raven Software. Przypominamy też, że powinniście zapoznać się z ostatnimi materiałami spiskowymi.
Singularity ma pojawić się w sprzedaży jeszcze tej jesieni.
Czyli znow gracze PC maja sie juz nastawiac na kiepskiej jakosci tekstury i wszedobylski blur?
Gracze PC powinni się raczej nastawić na płynną animację bez ścinek, bo do tego zdążyły przyzwyczaić nas konsole. Wiem wiem, niektórzy wolą lepsze tekstury w 15fps, niech odpalą sobie GTAIV na PC i nie marudzą 😉
Ja wole plynna animacje i dobre tekstury. GTA4 jest tu niechlubnym wyjatkiem i ma ewidentnie zwalony engine.