Jak widać kabarecik z czwartą częścią przygód Solid Snake’a trwa w najlepsze. Ostatnio producent, firma Konami zapowiedziała, że nie mają w planach wersji demonstracyjnej czwartej odsłony gry i z pewnością nie pojawi się ona przed premierą tego mocno wyczekiwanego przez wszystkich posiadaczy Playstation 3 tytułu. Teraz, zapewne przy okazji Nowego Roku pan Hideo Kojima i spółka postanowił kolejny raz doprowadzić do szewskiej pasji posiadaczy Xboksa 360.
Redaktorzy serwisu XboxFamily dowiedzieli się ponoć ze źródeł bliskich Konami, że prace nad Xboksową wersją Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots trwają już od początku zeszłego roku. Przygody Solid Snake’a miałyby się pojawić na konsolę giganta z Redmond w około 12 miesięcy po premierze na Playstation 3. Redaktorzy próbowali dowiedzieć się szczegółów sprawy od przedstawicieli Microsoftu. Zostali odprawieni z kwitkiem z enigmatycznym no comment.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

17 KOMENTARZE

  1. Zaprawdę powiadam Wam: Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż wąż przejdzie na konsole z Redmond. . . Bo oto chodzi o przybytek doczesny, a Sony swe dochody już liczy! Wąż jeden będzie miał symbol, a składać się w niego będą znaki PS3![autor nic nie pali/nie bierze/nie pije]

  2. 1mln na start by się zwrócił, a nie zarobił. Powiedzmy 1/5 użytkowników PS3 lubi Snake, sprzedano około 5mln konsol (do premiery ma być 10mln). Wychodzi, że każdy lub prawie każdy fan Snake musi kupić MGS3 w dniu premiery bądź nie dalej jak tydzień po niej. Będzie na X360.

    • 1mln na start by się zwrócił, a nie zarobił. Powiedzmy 1/5 użytkowników PS3 lubi Snake, sprzedano około 5mln konsol (do premiery ma być 10mln). Wychodzi, że każdy lub prawie każdy fan Snake musi kupić MGS3 w dniu premiery bądź nie dalej jak tydzień po niej. Będzie na X360.

      5 milionów ? a nie czasem ponad 8M ?

  3. Popieram slowa fetta zajefajnie to napisales kazda plotka a ludzie sie juz podniecaja ze wyjdzie to tak samo jak ktos by przebakał o konwersji na ps3 gears of war i juz by sie zaczelo gadanie to tu tak samo to bedzie exclusive na ps3 zobaczycie

  4. a po 2 jak mozna zmiescic gre ktora zajmowac ma na dysku blue ray 40GB jak mowil KOJIMA a na plycie DVD 8,5GB chyba ze bedzie to wydanie 5 plytowe wtedy pasuje he he he

  5. no kompresja ale to nie takich danych ludzie 3Gb czy 5GB mozna jakos zkompresowac i wogole ale nie takie cos dzwiek sam ile zabiera 5. 1 czy DTS a tekstury HD nawet Xbox360 nie ma mozliwosci jak np ps3 z DEVIL MAY CRY 4 zeby jakis plik byl na dysku np 5Gb itp bo przeciez raz ze ludzie maja wersje bez dysku to jeszcze 20GB to troszku za malo jak na jedna gre lol

  6. Ciekawe co się składa na 40GB. . IMHO to kpina żeby gra tyle zajmowała. . . W ogole się z tym nei licżzą, tylko śmiecą w kodzie, produkują setki gotowych tekstur, zamiast generować. . . To naprawde nei musi tyle zajmować!A czy wyjdzie na X’a? Wyjdzie. Sony musiałoby zapłacić więcej niz za roczną produkcje PS3 studiu, żeby to był ekskluzive – inaczej jest nieoplacalne.

    • Ciekawe co się składa na 40GB. .

      to oczywiste. juz sam dzwiek. . . 5 wersji jezykowych w Dolby 5. 1 po 2godziny to 500mb x 5. Wyjdzie nam 2. 5gb. Jesli bedzie DTS to trzeba pomnozyc x 2. To juz sam dzwiek zajmnie 5gb. A co jesli bedzie 10 wersji jezykowych lub sciezka dzwiekowa zajmnie wiecej niz 2 godziny?To dobra strona blu-raya. Upakowanie wszystkich wersji jezykowych i od razu rzucenie tego na rynek jest tansze i przyniesie wiecej zysku niz grzebanie sie pojedynczo z kazda wersja. Co do tekstur HD i wyswietlania trybu 1080. Jesli wersja Snejka na PS3 bedzie go miala, to tylko kosztem utraty jakosci grafiki. Po prostu bedzie mniej szczegolow.

      • 5 wersji jezykowych w Dolby 5. 1 po 2godziny to 500mb x 5. Wyjdzie nam 2. 5gb. Jesli bedzie DTS to trzeba pomnozyc x 2. To juz sam dzwiek zajmnie 5gb. A co jesli bedzie 10 wersji jezykowych lub sciezka dzwiekowa zajmnie wiecej niz 2 godziny?

        A wiesz dlaczego kiedyś i dziś duża cześc gier jeśli jest tłumaczona, to nei możliwośc wyłaczenie tłumaczenia? Żeby nei wywozić płyt z panstw gdzie są one tańsze (Polska) do takich gdzie są droższe (GB, FRA). Ponadto wydawca i tak musi przygotowac grę na własny rynek, a produkowana jest osobno dla każdego kraju. Więc. . Po co 5 języków? Wersja zawiera jeden, dwa, góra trzy języki (zaleznie od potrzeb). Wersja na rynki są i tak tłoczone osobne, więc nei ma problemu by podmienić je. Na 8GB nie da się zmieścić całej gry, włacznie z muzyka? Pewnie że się da! Reszta to kwestia lenistwa producenta.

  7. a po 2 jak mozna zmiescic gre ktora zajmowac ma na dysku blue ray 40GB jak mowil KOJIMA a na plycie DVD 8,5GB chyba ze bedzie to wydanie 5 plytowe wtedy pasuje he he he

    Oj, cos mi mowi, ze jakby tegie glowy w Redmond otwarly na prawde szeroko swoje rownie tegie portfele, to Kojima ze swoim studiem tak by sie sprezyl, zeby caly Guns of the Patriots wszedl na jedno DVD 8. 5GB i jeszcze by mu troche miejsca na soundtrack zostalo ;)A poza tym – otwierajcie szampany! Pierwsza noworoczna plota na temat przeniesienia Mtela Gear Solid 4 na X360 – to fakt godny odnotowania. Swoja droga, jakos nie dziwi mnie to, ze musielismy na to zdarzenie czekac cale dwa dni ;]A tak zupelnie na serio – zrodlo tego newsa mowi wszystko. Serwisy zwiazane tylko z jednym sprzetem, jak XboxFamily, maja to do siebie, ze w taki kwestiach nie naleza do wyroczni, ktore moznaby opatrzyc plakietka z napisem „wiarygodne”. Aczkolwiek to, czy sie MGS4 ukaze na X0 to kwestia wciaz otwarta. Tak samo szeroko, jak kieszenie Microsoftu. I jeszcze w ramach ciekawostki:

    Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż wąż przejdzie na konsole z Redmond

    Waz debiutowal na sprzecie Microsoftu (MSX), kiedy nikomu sie jeszcze PlaySTation nie snilo 😉

  8. A co jesli bedzie 10 wersji jezykowych lub sciezka dzwiekowa zajmnie wiecej niz 2 godziny?

    A co jesli bedzie 50 wersji jezykowych?! Albo 100?! Albo od razu niech Konami sie ruszy i zrobi osobna wersje dla kazdego jezyka i dialektu! Nie wiem jak wy, ale ja juz nie moge sie doczekac Snake’a wyglaszajacego swoje filozoficzne monologii w kaszubskiej albo ślunskiej gwarze. . .

  9. „MGS nie wyjdzie na 360” chwila co to koncert życzeń? To nie zależy od fanbojów tylko od tego ile się sprzeda kopii tej gry. MGS na pewno jest drogą grą. Ile Konami powiedziało że musieliby sprzedać MGS4 w ciągu pierwszego tyg żeby na tym zarobiło? Milion? MGS2 sprzedał się w ilości 7mln sztuk, czyli mniej niż jest teraz posiadaczy PS3:( Jak ktoś chce zarobić to nawet jak dostanie 50mln USD jak Rockstar od M$ to co „najwyżej” doda kilka misji, ciekawe ile M$ musiały zapłacić za wyłączność, 200mln? Tutaj będzie tak samo, time exclusiv jest pewny dla Sony, ale prędzej czy później wyjdzie MGS4 na 360, bo gry to biznes. MGS2 wyszło na x’a i na PC, MGS1 wyszło również na PC, ciekawe dlaczego, mało zarobili na wersjach dla Sony? Nie, firma chciała jeszcze więcej zarobić, jak każda inna. A mówienie że seria MGS zawsze należała dla Sony jest głupotą, zgodziłbym się gdyby na nic innego na seria nie wyszła, ale wyszła na inne platformy. A co do płyt, pojemności, kiedyś nikomu nie przeszkadzał MGS1 na 2xCD albo FF. Teraz jednak jest to kolosalny problem „zmieniania płyt co 5min”. . . . Co wam do tego posiadacze napędów BR że ktoś inny będzie miał tą grę na kilku płytach? Ktoś będzie gorszy bo przechodząc grę musiał zmienić 2 razy płytę?

  10. Przydałaby się jeszcze na Valhalli możliwość odpowiadania na negatywną ocenę. Uprzejmie informuję Cię kanon7, że szkołę mam już za sobą i nijak nie rozumiem jak to się ma do mojego komentarza 😉

  11. Co nie zmienia faktu, że założenia sprzedaży 1mln na start są dość górnolotne. Assassin’s Creed sprzedał się w kwocie 2. 5mln do tej pory, ale trzeba uwzględnić, że raczej sporo większą część stanowi wersja na x360. Momo wszystko, to PS3 jak i Snakowi życzę jak najlepiej 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here