Już na starcie poruszane są tam dość ciekawe tematy. Karakerr zastanawia się czy pisanie gier dla Playstation 3 rzeczywiście jest takie trudne. W kolejce zapewne czekają równie interesujące wpisy. Zastanawiamy się tylko czy nie będą one przepełnione przesadną gloryfikacją japońskiej firmy i sprzętu, który produkuje. Jeśli umiecie odsiać marketingowy i PRowy „bełkot” od konkretnych informacji a na dodatek w miarę sprawnie posługujecie się językiem angielskim to już teraz zachęcamy was do odwiedzenia tej strony (http://blog.us.playstation.com/). Dajcie nam znać co myślicie na temat takiej inicjatywy. Ciekawe czy te blogi będą się cieszyły równie dużym powodzeniem co podcasty popularnego Majora Nelsona?
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Po przeczytaniu uznaje, ze ta bardzo prosta forma komunikacji jest strzalem w 10ke dla Sony!Same blogi sa naprawde ciekawe, o ile CEO zapodal nieco PR’owego belkotu to i tak czytajac jego wypowiedz robi sie cieplej na sercu i jakby nieco wraca wiara w to, ze Sony wie co robi – pomimo duzej (choc ostatnio sie to nieco zmienia) krytyki. Informacje na temat programowania sa nawet lepsze – duzo konkretow, odnosniki (ja na prayklad nie mialem pojecia o istnieniu PlayStation Edge) a nawet uwagi co do rzeczy, ktore jeszcze trzeba mocno usprawnic:
Naprawde podoba mi sie i stronka juz dodana do bookmark’ow. Doskonale posuniecie Sony, ktore mysle trafilo idealnie do spolecznosci graczy. Mozna to potwierdzic chociazby tonem wypowiedzi userow – zdecydowana wiekszosc to pozytywny feedback czego nie bylo juz od dawna. Brawo dla Sony, juz wczesniej pisalem, ze co tam drgnelo i mysle ze to kolejny tego efekt. Oby tak dalej i Sony w koncu zacznie mocno przec do przodu.
nie będę fanboyem ani playboyem tylko powiem jedną świętą rzecz, we wszystkich „firmowych” blogach trzeba czytać między wierszami