Na początek dobra informacja: wszystkie poziomy, które zostały stworzone w LBP, będą w pełni funkcjonalne w zapowiedzianym właśnie LittleBigPlanet 2. Gra pozwoli nam na tworzenie zawartości w różnych konwencjach, odchodząc tym samym od czysto platformowego gameplayu. Nowa funkcja Direct Control pozwoli na „nauczenie” dodawanych elementów konkretnych zachowań, w taki sposób by wykorzystywane były wszystkie możliwości kontrolera Sixaxis.

Możliwe będzie zmienienie ruchów Sackboyów. Nasi wirtualni podopieczni otrzymają też korzystania ze sznura, którego koniec będzie swego rodzaju chwytakiem. Nowością będą Sackboty – istoty sterowane przez SI, którym będziemy mogli przydzielić z góry określone lub stworzone przez nas zachowania. Znacznie ułatwione będą opcje związane z przeglądaniem, dodawaniem i ocenianiem stworzonej przez społeczność elementów. Najbardziej wymagający będą mogli nawet edytować swój HUD.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here