W wywiadzie dla brytyjskiego wydania OXM (Official Xbox Magazine) przedstawiciel Square Enix, pan Hiroshi Takai w bardzo ciepłych słowach wyraził się o konsoli giganta z Redmond. Takai powiedział: po raz pierwszy nasza ekipa pracowała z Xboxem 360 i silnikiem Unreal Engine i w obydwu przypadkach nasze doświadczenia są pozytywne. Właśnie skończyliśmy prace nad Last Remnant i nie wiemy jaki będzie kolejny projekt, ale mam ogromną nadzieję, że będzie przeznaczony na Xboksa 360, który jest znacznie łatwiejszy w pracy niż Playstation 3.
Jak widać flirt japońskiego dewelopera z konsolą Microsoftu trwa w najlepsze. Teraz graczom pozostaje czekać na nowego Final Fantasy. A pecetowcy mogą już odliczać dni do premiery pecetowej odsłony The Last Remnant.
Microsoft odwalił kawał dobrej roboty (oczywiście w kwestii konsol, bo jakże inaczej? :P). Brawo!