Zobaczcie jak wygląda ogłoszony dziś StarCraft II na zrzutach ekranu. Dużo nie ma co mówić. Gra wygląda bardzo przyzwoicie. Zapraszamy do oglądania…i podziwiania

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Nigdy, szczerze mówiąc, nie byłem specjalnym fanem starcrafta, lecz muszę powiedzieć, że screeny wyglądają naprawdę bardzo solidnie. Od razu widać, że gierka nie będzie super na poważnie, i bardzo dobrze, klimacik musi być. Fanatycy starcrafta pewnie biją pokłony na kolanach 🙂 i mają racje, jest przed czym, przynajmniej graficznie.

  2. Może to wieczorna ślepota ale nie widzę nowych jednostek? Chyba że jeszcze sa w fazie projektowania bo granie w SAMEGO remake jakoś mnie nie rusza zbytnio (ale i tak kupię jak wyjdzie 🙂 )

  3. Są nowe jednostki. na pierwszym są nowe statki protossow, to nie są scouty, choć być może będą miały ich funkcjena drugim są nowe jednostki protów, stalkery, w oddali widać immortale, czyli odnowione dragoonyna trzecim nie wiadomo do końca, ale to też jakiś nowy statek protów. na piatym jest nowa jednostka wsparcia protów: Phase Prism drugi typ widocznych na zrzucie jednostek terranskich to chyba są reapery, piechota z plecakami odrzutowymi na ósmym jest chyba Mothership Protosów, grunt, że nie jest to Carrierna 13 są nowe duże maszyny kroczące protów

  4. Tam pal licho screeny, Blizzard zawsze stawiał klimatyczność grafiki nad wodotryski. Cinematic, jak zwykle, momentami przytyka powietrze w płucach. . .

    • Jak dla mnie grafika za bardzo cukierkowa i fantasy. Nie da sie jej nie porownywac do WIII

      dla mnie wyglada zupelnie jak SC1. Ten sam klimat ta sama paleta barw. czyli jest dobrze:)boro polecam Ci zoabczyc filmiki z gameplay’a. . robia niesamowite wrazenie. mysle ze zmienisz zdanie odnosnie nieczytelnosci grafiki.

  5. Mnie interesuje jedno – jak Blizzard z tego bardzo już wyeksploatowanego gatunku (jakim jest RTS) wykrzesa jeszcze coś nowego?Nie wyobrażam sobie nic ponad to co było w WIII – jednostki, zdolności specjalne i doświadczenie – do tego jak największa masa jednostek (to już SC1) bo w WIII trzeba było już trochę pomyśleć jak uderzyć, chociaż i tak wszystko opierało się na utartych mechanizmach (zbuduj budynek 1, potem budynek 2, potem Heros, idź na creepy, rób w międzyczasie jednostkę 1, potem. . . )

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here