Twórcy systemu amBX chcą rewolucji w graniu, oglądaniu filmów i surfowaniu po internecie. Uważają, że monitor to ograniczenie, które nie pozwala na cieszenie się w pełni wirtualnym światem, promują więc rodzinę urządzeń, które symulują zjawiska fizyczne, jak wiatr i oświetlenie.

Przykładowo w grze TOCA 3 wraz z wzrostem prędkości gracze poczują na twarzy podmuchy wiatru. Pora dnia odzwierciedlona zostanie na lampkach LEDm które porozstawiane będą dookoła monitora. Urządzenie błyskowe będzie symulowało słońce święcące pomiędzy szybko mijającymi drzewami.

Pierwsze urządzenia z rodziny amBX mają trafić do sklepów już w styczniu przyszłego roku. Głównym twórcą standardu jest Phillips, który podpisuje umowy z wydawcami gier już od około roku. We wrześniu ukazała się pierwsza gra dostosowana do systemu amBX, Broken Sword: The Angel of Death. Działanie systemu prezentowano również na specjalnej wersji gry Rollercoaster Tycoon.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. hmmm. . . chciałbym zobaczyć na żywo jak to wygląda może fajnie urozmaicić oglądanie filmów czy granie na konsoli 😀 A czy nie lepiej pomyśleć o matrix’owym bezprzewodowym połączeniu mózgu z komputerem? Wtedy to by była jazda bez trzymanki 😀

  2. Taaa, potrzeba tylko pokoju przeznaczonego wyłącznie na granie z wielkim ekranem na środku i sprzętem do innych efektów wokoło. NIGDY nie będzie to coś popularnego, to tylko bajer dla tych co mają za dużo kasy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here