Tak przynajmniej twierdzi sam Richard Gariott, twórca MMO Tabula Rasa. Słynny Lord British, twórca niezapomnianych hitów ( seria Ultima, Ultima Online Bioforge) powiedział wprost, że zakrojone na szeroką skale betatesty jego najnowszej gry były… błędem! Osoby, które uczestniczyły w testach niezbyt zaawansowanej wersji gry Tabula Rasa, zniechęciły się do zabugowanego programu i niechętnie grają w pełną, wydaną już na rynek wersję. Gariott dodał też, że podoba mu się sposób testowania innej gry sieciowej od NCSoftu. Do Guild Wars zostało dopuszczone tylko wąskie grono zaufanych osób.
Ciekawe czy słowa Richarda Gariotta przekonają byłych testerów do powrotu do gry.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
A mnie żal Richarda że mu nie wyszło za bardzo z Tabula Rasa. Zauważyliście że gwiazdorzy tworzenia gier z lat 90-tych jakoś ciężko odnajdują się w tych czasach? Coraz bardziej bledną, jakby zaczynało brakować im prądu. A może nie nadążają za nowymi technologiami?
ciężko im tworzyć casual’e przedwszytkim . . a pozatym na rynku MMO mimo, że jeszcze mały zasięg ma to jednak dominuje kilka tytułów, a wiadomo, ziomki przecież nie wystatują w innej grze jeśli kumple są już w WoWie itp