The Conduit, „hardkorowa strzelanina” na konsolę Nintendo Wii adresowana do „prawdziwych graczy” (tak sugerowali sami twórcy) nie wzbudziła wielkiego zainteresowania. Nowy tytuł od High Voltage Games według danych analityków NPD zakupiło zaledwie 72 tysiące klientów. Gra pojawiła się na półkach amerykańskich sklepów 23 czerwca, a badania NPD obejmują okres 31 maja – 4 lipca. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku MadWorld, który w marcu znalazł zaledwie 66 tysięcy klientów. Jeszcze gorzej sprawa miała się z House of the Dead: OVERKILL, który w lutym sprzedał się w zaledwie 45 tysięcznym nakładzie.
Ciekawe co na to Sega, która swego czasu twierdziła, że odniesie sukces ze swoimi „hardkorowymi grami” na casualowym rynku Nintendo Wii.
[Głosów:0 Średnia:0/5]
Ja tam na 100% kupie The Condiiut wiec aktywnie dorzuce sie do tej ich wakacyjnej premii 🙂
Wcale mnie to nie dziwi