Ciekawa wieść obiegła niedawno pogranicze światów sportu i elektronicznej rozrywki. Everton, jeden z najlepszych klubów piłkarskich na Wyspach Brytyjskich (w tej chwili zespół ten okupuje siódmą pozycję w tabeli Premier League), podpisał umowę z twórcami gier ze słynnej serii Football Manager, której to najnowsza odsłona całkiem niedawno trafiła na sklepowe półki.
Na mocy porozumienia pomiędzy popularnymi The Toffees, a Sports Interactive, ci pierwsi otrzymają pełny wgląd do wszystkich informacji zawartych w bazie danych, w najnowszym FM-ie. Każdy scout Evertonu może w niej znaleźć blisko 400 tysięcy osób, z 20 tysięcy różnych zespołów. Czy ekipa z Goodison Park faktycznie w jakiś sposób wykorzysta „piłkarskiego Excela”? Na odpowiedź zapewne przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, ale mamy taką nadzieję.
Wiedzieliśmy od pewnego czasu, że drużyny używają gry by zdobywać wiedzę na temat poszczególnych piłkarzy, czy ich kupić, czy sprawdzić przeciwnika, ale to formalne uznanie ze strony zespołu z Premiership jest wspaniałe i na pewno okaże się owocnym dla Everton FC. oświadczył radosny Miles Jacobson ze Sports Interactive, deklarując również, iż jest fanem tego mniej znanego zespołu z Liverpoolu. Ta, jasne.