Jest nim oczywiście tytułowe Tiberium, które oficjalnie zapowiedziano i pokazano światu parę miesięcy temu. Serwis Blue’s News bazując na informacji podanej na stronie marketwatch.com donosi, iż first-person shooter przenoszący nas do świata Command&Conquer nigdy nie wpadnie w ręce. Natychmiastowe zakończenie prac nad tym projektem w imieniu firmy Electronic Arts ogłosił Mike Verdu. Przyznał on, że od samego początku przed twórcami Tiberium pojawiały się wyzwania, których nie mogli pokonać. Dlatego też po pierwszym przełożeniu daty premiery tego tytułu postanowiono zakończyć prace nad nim (na decyzję wpłynęły ponoć również starania EA zmierzające do wydawania gier najwyższej jakości). Niestety śmierć gry związana jest z utratą stanowisk przez garść osób pracujących nad nią. Im życzymy szybkiego znalezienia nowego zajęcia. Was natomiast pytamy czy graliście w Renegade (pierwszy FPS ze świata Command&Conquer) i czy wypatrywaliście Tiberium. Dajcie nam znać.
Bylem bardzo ciekaw Tiberium,a tu taki klops. No nic, zamiast Tiberium EA da nam „najwyzszej jakosci” nfs
@cypress”najwyższej jakości” nfs to dosyć względne pojęcie 😉
jak widzę te sceny to się nie dziwie to wygląda jak shogo z 99
piekło i szatani!!! A tak liczyłem na tę produkcję. Niech to szlag.
Jeżeli ta gra miała trzymać poziom Renegade to lepiej że w ogóle nie powstała.
jednak moglo cos wyjsc fajnego
Renegade miał potencjał, ale go zmarnowano. Liczyłem na ten tytuł i wielka szkoda, że projekt porzucono. Jestem fanem C&C i żadnego tytułu tej serii nie opuściłem. Jeszcze brakuje wiadomości o porzuceniu prac nad Duke Nuke Forever i będzie klops, pasztet, koniec świata :/.